GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 eey, als ik wil typen, typ ik prima, maar de tekens zijn opeens anders: de : toets is nu ± en bijvoorbeeld de min toets is / en de plus toets is ° Iemand een idee om t op te lossen= supergtagamer Reageren
kelwin Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 eey, als ik wil typen, typ ik prima, maar de tekens zijn opeens anders: de : toets is nu ± en bijvoorbeeld de min toets is / en de plus toets is ° Iemand een idee om t op te lossen= supergtagamer druk tegelijkertijd op shift en ctrl. als het goed is, is het probleem dan verholpen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Dat probleem is hier ook al eens behandeld, misschien heb je er wat aan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Bedankt! ik kan het nog niet proberen, omdat ik nu op een andere pc zit Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 (bewerkt) Bedankt! ik kan het nog niet proberen, omdat ik nu op een andere pc zit Als het shift+crlt (rechts) niet helpt moet je gewoon door blijven gaan tot het weer normaal is Bewerkt: 8 juni 2011 door Shotyoudie Reageren
bram567 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 heb last van plaktoets druk hem in en komt langzaam weer omhoog:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.