Jump to content

You got Pwned. signature


Faenty.

Recommended Posts

Rates tips comments? Was gewoon een simpel werkje en probeerde niet het hele logo van Youtube over te nemen maar gewoon zodat iedereen wist wat ik ermee bedoelde:

339r40o.jpg

Dat is toch de goede size wua pixels? toch? :$

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Het idee is leuk en grappig gedaan. Ik vind je gebruikte font persoonlijk niet zo passen in het concept. Het stukje tekst "just got" ligt niet zo lekker onder het woord "you" naar mijn mening. Een klein beetje ruimte tussen "you" en "just got" creëren en het onderstaande stukje tekst wat meer in het midden leggen van het woord "you", lijkt me wat beter staan. Allemaal heel pietluttig dit, maar dat is wat mij opvalt. Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan om het originele Youtube logo na te bootsen. Als je iets totaal nieuws wilde neer zetten oké, maar nu had ik graag wat Bevel and Emboss en Inner Shadow gezien. Juist daarmee haal je wat meer uit een logo als deze.

ps: je afmetingen zijn oké: 499*149pixels en 6Kbytes. Je kunt het zelf ook controleren door met je rechtermuisknop op je signature te klikken en dan naar Eigenschappen of Afbeeldingsinfo te gaan.

Edit:

Je tweede versie voldoet overigens niet aan de signature eisen!

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Meteen wat mee gedaan natuurlijk:

2vuyr1k.png

Tja, het font leek in mijn ogen heel erg op het youtube logo font, ook volgens google. Wat voor een font heb jij in gedachte? :) Dankjewel!

Ow die ook niet :\

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een transparante (=doorzichtbare) achtergrond wilt mag je natuurlijk niet vergeten om je Background/Achtergrond-laag onzichtbaar te maken (door op het oogje links van de laag te klikken). Anders kan je zoveel .png's maken als je wilt, de afbeelding zal nooit transparant zijn. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

" probeerde niet het hele logo van Youtube over te nemen " En Hannes: Het is voor een signature en ik wil hem niet transparant hebben. :) Toch dankjewel voor de reactie.

Maarja:

1zmz71j.jpg

AVATAR :D

21b5e10.png

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een transparante (=doorzichtbare) achtergrond wilt mag je natuurlijk niet vergeten om je Background/Achtergrond-laag onzichtbaar te maken (door op het oogje links van de laag te klikken). Anders kan je zoveel .png's maken als je wilt, de afbeelding zal nooit transparant zijn. ^^

New > Transparant > Eenmaal klaar -> Save For Web & Devices > .PNG en hij is doorzichtig :)

& Dean: Vul de achtergrond dan wat bij? Deze is echt saai..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...