popoqwerty Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 ik snap die ene missie bij gta san niet dat je met een auto met dydrolieks naar voor,achter,links,recht moet gaan. weet iemand dat voor de laptop ? ik heb een toshiba satellite. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Je moet 8,2,4,6 gebruiken bij num lock Reageren
popoqwerty Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Je moet 8,2,4,6 gebruiken bij num lock ik heb laptop allen boven heb ik 0 tot en met 9 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Oh dan moet je even bij de besturing kijken Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Kijk bij "vehicle controls" en dan onderaan bij "special ctrl left, right, down en up", dat zijn de vier knoppen die je nodig hebt bij de lowrider. Gewoon instellen wat jij het makkelijkst vindt, zodanig dat je ze snel achter elkaar kan intoetsen (hier kan je ook gewoon letters voor gebruiken) Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Volgens mij is het standaard dit: O K ; (of M op een Azerty) L Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.