Jump to content

Vragen over Tablet


Indycar series

Recommended Posts

Hey,

Ik ben van plan om misschien een Tablet te bestellen, zodat ik mijn broertje wat meer kan laten computeren en ik gewoon op mijn Tablet verder kan gaan. Nu ben ik van plan om deze Tablet aan te schaffen. Maar ik heb niet zoveel verstand van deze apparaten, misschien kunnen jullie me wat helpen?

  • Kun je hiermee op het thuisnetwerk internetten?
  • Heb ik aan 16GB genoeg? Ik denk om er op te internetten, een aantal app's te installeren en muziek te beluisteren.
  • Kun je hiermee contact leggen met bijvoorbeeld mobiele telefoons? (Bluetooth)
  • Hoe lang kun je ongeveer doen van 1 volle batterij? Een uur of 4/5 lijkt me redelijk.

Alvast bedankt,

Indycar series.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben van plan om misschien een Tablet te bestellen, zodat ik mijn broertje wat meer kan laten computeren en ik gewoon op mijn Tablet verder kan gaan. Nu ben ik van plan om deze Tablet aan te schaffen. Maar ik heb niet zoveel verstand van deze apparaten, misschien kunnen jullie me wat helpen?

  • Kun je hiermee op het thuisnetwerk internetten?
  • Heb ik aan 16GB genoeg? Ik denk om er op te internetten, een aantal app's te installeren en muziek te beluisteren.
  • Kun je hiermee contact leggen met bijvoorbeeld mobiele telefoons? (Bluetooth)
  • Hoe lang kun je ongeveer doen van 1 volle batterij? Een uur of 4/5 lijkt me redelijk.

Alvast bedankt,

Indycar series.

1. Ja, als je Wifi router hebt, kun je online gaan thuis, met die link die jij gaf, heb je inclusief 3G(abonnement verplicht) wat ervoor zorgt dat je (vrijwel) overal kunt internetten.

2. Ja en Nee, internetten zeker genoeg, muziek vast ook, tenzij je erg veel erop gaat zetten(of erg hoge kwaliteit), Apps ligt heel erg eraan, veel games nemen veel geheugen in beslag, maar over algemeen is 16GB genoeg

3. Bluetooth zal vast wel gaan, aangezien hij bluetooth heeft en ik denk niet dat het geblokkeerd wordt.

4.1 Volle batterij gaat volgens een Samsung site ongeveer 7 uur mee als hij wordt gebruikt(video's), games kunnen dit flink beïnvloeden en internet met veel plaatjes ook.

Maar Samsung is bezig met een grotere Tab, namelijk een 10.1 en een 8.9inch versie om omgeveer aan de formaat van de iPad (2) te komen.

Tevens, met dat budget, zou je evt. kunnen kijken voor een iPad 2, 16GB Wifi (€479,00).

1. Ja, heeft Wifi dus dat gaat zolang je een verbinding met een wifi router hebt, deze heeft geen 3G, (3G versie kost €599,00).

2. Hetzelfde als boven.

3. Ja en Nee, Apple geeft een limiet tot Apple Only apparaten en headsets, wil je met andere apparaten pairen zul je Jailbreak moeten installeren.

4. Volgens Apple gaat ie 10 uur mee, dus denk maar dat ie de 7 a 8 uur zeker zal halen.

[table=Specs]Specs | Galaxy Tab | Ipad 2 Wifi

Schermgrootte | 7 Inch | 9,7 Inch

Resolutie | 1024*600 | 1024*768

Formaat | 190.9 x 120.45 x 11.98 mm | 241,2 x 185,7 x 8,8 mm

Gewicht | 380g | 601g[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben van plan om misschien een Tablet te bestellen, zodat ik mijn broertje wat meer kan laten computeren en ik gewoon op mijn Tablet verder kan gaan. Nu ben ik van plan om deze Tablet aan te schaffen. Maar ik heb niet zoveel verstand van deze apparaten, misschien kunnen jullie me wat helpen?

  • Kun je hiermee op het thuisnetwerk internetten?
  • Heb ik aan 16GB genoeg? Ik denk om er op te internetten, een aantal app's te installeren en muziek te beluisteren.
  • Kun je hiermee contact leggen met bijvoorbeeld mobiele telefoons? (Bluetooth)
  • Hoe lang kun je ongeveer doen van 1 volle batterij? Een uur of 4/5 lijkt me redelijk.

Alvast bedankt,

Indycar series.

1. Ja, als je Wifi router hebt, kun je online gaan thuis, met die link die jij gaf, heb je inclusief 3G(abonnement verplicht) wat ervoor zorgt dat je (vrijwel) overal kunt internetten.

Is dat abonnement verplicht als je wilt kunnen internetten of is dat alleen maar als je bijvoorbeeld buitenshuis wilt internetten, bijvoorbeeld op school of in een bus? En hoeveel kost zo'n abonnement gemiddeld per maand? (Kan ik altijd nog nemen, voor de busritten die ik vanaf volgend jaar moet gaan maken)

En is die iPad 2 echt beter of merk je er weinig van? Ik heb namelijk geen Ipod/Iphone of iets dergelijks om dus mee te kunnen linken, maar als die beter is zal ik dat maar voor lief nemen.

Edit: Misschien ook een domme vraag: Hoe kan ik zien dat mijn router wifi heeft? :bonk:

Bewerkt: door Indycar series
Link to comment
Delen op andere websites

Een abonnement is verplicht als je buitenshuis wil internetten , dus bijvoorbeeld in de bus of trein.

Edit: Misschien ook een domme vraag: Hoe kan ik zien dat mijn router wifi heeft? :bonk:

LOL _O_:schater:

Je router zorgt voor draadloos internet , dat is WiFi

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een abonnement is verplicht als je buitenshuis wil internetten , dus bijvoorbeeld in de bus of trein.

Edit: Misschien ook een domme vraag: Hoe kan ik zien dat mijn router wifi heeft? :bonk:

LOL _O_:schater:

Je router zorgt voor draadloos internet , dat is WiFi

Bedankt voor het antwoorden, en ik zei toch al dat het een domme vraag zou kunnen zijn :$ Ik dacht al aan iets met draadloos internet, maar niet dat wifi gewoon draadloos internet was.

Ik ga denk ik voor de Samsung. Ik hoef niet per sé het grootst mogelijk scherm, het is gewoon voor wat internetten etc en wat bezig kunnen zijn als ik me verveel.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen iPad2?

Waarom wel? Het is nog altijd iemands persoonlijke keus.

@ hierboven: Of het is van goede kwaliteit, of het is gelijk om te huilen. Al de verbindings problemen met de iPhone 4, de batterijduur die niet eens de helft haalde van wat beweerd werd bij de iPod Classis, en de speaker die met het scherm reageerde iMac G4 allemaal al vergeten?

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen iPad2?

Waarom wel? Het is nog altijd iemands persoonlijke keus.

@ hierboven: Of het is van goede kwaliteit, of het is gelijk om te huilen. Al de verbindings problemen met de iPhone 4, de batterijduur die niet eens de helft haalde van wat beweerd werd bij de iPod Classis, en de speaker die met het scherm reageerde iMac G4 allemaal al vergeten?

Ja natuurlijk is het altijd iemands persoonlijke keuze. Maar als die keuze gebasseerd is op een foutieve indruk van een product zou die keuze natuurlijk altijd verandert kunnen worden.

Even een voorbeeldje; ik zeg tegen jou dat ik mijn moeders Matiz heb gepimpt tot 2000PK en daarmee sneller is dan een Veyron en jij gelooft dat. Dan wil jij toch meteen mijn Matizje kopen? (als je een nieuwe snelle auto zou willen kopen, dan)

En wat je daarna zei, mwah, "al die verbindings problemen met de iPhone 4" is ook overdreven hoor. Daar hoor je nou helemaal niks meer van, ook was het maar bij een aantal iPhonetjes. Nogal overdreven dus, als je het mij vraagt. En de laatste twee dingen; hoe oud zijn die producten ook alweer...?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen iPad2?

Waarom wel? Het is nog altijd iemands persoonlijke keus.

@ hierboven: Of het is van goede kwaliteit, of het is gelijk om te huilen. Al de verbindings problemen met de iPhone 4, de batterijduur die niet eens de helft haalde van wat beweerd werd bij de iPod Classis, en de speaker die met het scherm reageerde iMac G4 allemaal al vergeten?

Omdat bij langer gebruik een hoger batterijcapaciteit handiger is en je langer op een (bijna) 10 inch scherm kunt kijken dan een 7 inch scherm.

Daarnaast, hoeveel van die problemen heb je zelf meegemaakt of gezien?

Ik betwijfel het namelijk dat je zelf een Classic, G4 of een iPhone 4 hebt met een of meerdere kuren, wtf, ik betwijfel het al helemaal of jij überhaupt een product van Apple hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen iPad2?

Waarom wel? Het is nog altijd iemands persoonlijke keus.

@ hierboven: Of het is van goede kwaliteit, of het is gelijk om te huilen. Al de verbindings problemen met de iPhone 4, de batterijduur die niet eens de helft haalde van wat beweerd werd bij de iPod Classis, en de speaker die met het scherm reageerde iMac G4 allemaal al vergeten?

Ja natuurlijk is het altijd iemands persoonlijke keuze. Maar als die keuze gebasseerd is op een foutieve indruk van een product zou die keuze natuurlijk altijd verandert kunnen worden.

Even een voorbeeldje; ik zeg tegen jou dat ik mijn moeders Matiz heb gepimpt tot 2000PK en daarmee sneller is dan een Veyron en jij gelooft dat. Dan wil jij toch meteen mijn Matizje kopen? (als je een nieuwe snelle auto zou willen kopen, dan)

Waar zie jij hier dan foute informatie over een tablet staan?

Omdat de iPad2 beter is, anders zou ik dat ook niet zeggen..:duh: /ongelofelijk hard DUUUH moment

WHAHAHAHAHAHAHA... "Omdat het beter is" :7 Jij hebt geen idee wat Indycar er mee wilt doen, en of Indycar Android of iOS makkelijker vind werken. Misschien dat er uit uit een test komt dat iets over het algemeen beter is of niet, maar als je het zelf niet prettig vind werken koop je het toch niet. Dat is pas een ongelovelijk hard DUUUH moment. Maarja, dit is wel megapilot, daarvan kan je niet veel verwachten. :7

Waarom geen iPad2?

Waarom wel? Het is nog altijd iemands persoonlijke keus.

@ hierboven: Of het is van goede kwaliteit, of het is gelijk om te huilen. Al de verbindings problemen met de iPhone 4, de batterijduur die niet eens de helft haalde van wat beweerd werd bij de iPod Classis, en de speaker die met het scherm reageerde iMac G4 allemaal al vergeten?

Omdat bij langer gebruik een hoger batterijcapaciteit handiger is en je langer op een (bijna) 10 inch scherm kunt kijken dan een 7 inch scherm.

Zie bovenstaande. Bovendien heeft Indycar al aangegeven geen groot scherm nodig te hebben. Dan is de Galaxy tab juist handiger vanwege het formaat. Maar het is blijkbaar erg moeilijk voor mensen hier om te geloven dat iemand iets boven een apple product verkiest.

Daarnaast, hoeveel van die problemen heb je zelf meegemaakt of gezien?

Ik betwijfel het namelijk dat je zelf een Classic, G4 of een iPhone 4 hebt met een of meerdere kuren, wtf, ik betwijfel het al helemaal of jij überhaupt een product van Apple hebt.

Grappig genoeg heb ik juist die iPod classic met batterij problemen. Crapple wilde niet eens dat ding bij het reparatiecentrum na laten kijken. Nee, ik ben absoluut niet tevreden over de apple kwaliteit en al helemaal niet over die belabberde klantenservice. Dat dat er bij jou niet in gaat omdat jij alles van apple heilig vind...

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Dus wacht, alleen omdat iemand een product van Apple verdedigt is hij meteen een fanboy? :7 Leer eens discussie voeren, jezus...

En over wat ik zei; wie zegt dat zijn keuze ALLEEN gebasseerd is op wat hier geschreven staat?

Link to comment
Delen op andere websites

WHAHAHAHAHAHAHA... "Omdat het beter is" :7 Jij hebt geen idee wat Indycar er mee wilt doen, en of Indycar Android of iOS makkelijker vind werken. Misschien dat er uit uit een test komt dat iets over het algemeen beter is of niet, maar als je het zelf niet prettig vind werken koop je het toch niet. Dat is pas een ongelovelijk hard DUUUH moment. Maarja, dit is wel megapilot, daarvan kan je niet veel verwachten. :7

Groter scherm, dunner, langere batterijduur, iOS is nog steeds beter op vlak van graphics in combinatie met snelheid(= bewezen), iPad heeft meer apps, gadgets, iPad 2 heeft een dualcore processor, betere camera,...

De iPad2 is beter. Vooraleer je weer zo'n stomme provocerende reactie plaatst, zou ik eerst eens kijken waarover we hier praten. Volgens mij ken je niet eens de dikte van de Samsung Galaxy Tab..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wacht, alleen omdat iemand een product van Apple verdedigt is hij meteen een fanboy? :7 Leer eens discussie voeren, jezus...

Iemand is geen fanboy omdat hij een apple product verdedigd. Iemand is er echter wel een dat als je persoonlijk iets meer aanstaat je dat vervolgens wel op ieder punt moet gaan verdedigen waarom jij die persoonlijk liever heeft.

WHAHAHAHAHAHAHA... "Omdat het beter is" :7 Jij hebt geen idee wat Indycar er mee wilt doen, en of Indycar Android of iOS makkelijker vind werken. Misschien dat er uit uit een test komt dat iets over het algemeen beter is of niet, maar als je het zelf niet prettig vind werken koop je het toch niet. Dat is pas een ongelovelijk hard DUUUH moment. Maarja, dit is wel megapilot, daarvan kan je niet veel verwachten. :7

Groter scherm, dunner, langere batterijduur, iOS is nog steeds beter op vlak van graphics in combinatie met snelheid(= bewezen), iPad heeft meer apps, gadgets, iPad 2 heeft een dualcore processor, betere camera,...

Hij hoeft geen groot scherm. Dan heb je juist voordeel bij de Galaxy tab omdat je die veel makkelijker kan opbergen. Bovendien is het helemaal niet bewezen dat iOS op het vlak van snelheid beter is. Dualcore heeft geen enkele invloed omdat er nog nauwelijks dual core apps zijn, en de batterij niet geoptimaliseerd is met iOS.

Hij heeft nou eenmaal aangegeven dat hij voor de Samsung gaat. Waarom kan niemand hier zich daar bij neerleggen en moet iedereen weer vragen waarom hij niet voor een ipad gaat. Misschien wilt hij wel geen iOS? Misschien wilt hij een kleiner scherm? Het is iemands persoonlijke keuze en hoeft dit niet in een heel verslag hier te plaatsen waarom hij daar voor kiest. Maar nee. We willen per se dat hij apple koopt... :kots:

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...