Jump to content

Vragen over Tablet


Indycar series

Recommended Posts

Gast, wat is je probleem? Waarom heb jij zo'n haat aan Apple?

iOS is juist wél geoptimaliseerd met die batterij, iOS is juist wél sneller met de hardware, om de simpele reden dat Apple dit kan! Ze hoeven niet voor vijftien verschillende hardware configuraties een OS'je te schrijven, nee, ze hoeven dat alleen voor die combinatie te doen die ze gebruiken in hun producten! Dáárom zijn de producten met iOS juist zo snel vergeleken met hun hardware. Mijn Xperia X10 heeft duidelijk snellere hardware dan welke iPhone dan ook, maar toch krijg ik haperingen die ik met een iOS product niet zou krijgen.

Ik vraag waarom hij geen iPad OF WELKE ANDERE TABLET DAN OOK koopt, omdat ik zeker wil zijn dat hij geen verkeerde keuze gemaakt gebasseerd op onjuiste informatie. Zoals die van jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Maare, hij zegt dat ie wss gaat voor een Samsung, maar die is duurder dan een iPad 2 Wifi 16GB, (540(aanbieding) tegenover 470 van de iPad).

Daarnaast zal hij niet de Tab kiezen omdat hij hem wilt opbergen, hij pakt hem immers voor thuisgebruik.

Daarom raad ik hem juist de iPad aan, groter scherm, leest makkelijker etc, niet betalen voor 3G als je dat niet gebruikt.

Ik denk dat hij het beste naar een Saturn of Mediamarkt kan gaan, en daar daadwerkelijk een iPad en Tab uitproberen en kijken wat hij het fijnste vindt.

Ik heb dat al gedaan en daarom is mijn keuze naar een iPad, welke ik misschien binnenkort ga halen of bestellen, maarja, ik weet al hoe Apple producten werken dus dat scheelt weer.

Enne, Indycar, abonnementen voor Tablets zijn duur, zag laats aan een abonnement inclusief iPad voor 30 per maand, en de tweede jaar werd het 50 euro, alleen internet. Het is beter als je een telefoonabonnement hebt, met internet en evt. internet 'streamt' naar je iPad, wel oppassen dat je niet over je limiet gaat.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Maare, hij zegt dat ie wss gaat voor een Samsung, maar die is duurder dan een iPad 2 Wifi 16GB, (540(aanbieding) tegenover 470 van de iPad).

Daarnaast zal hij niet de Tab kiezen omdat hij hem wilt opbergen, hij pakt hem immers voor thuisgebruik.

Daarom raad ik hem juist de iPad aan, groter scherm, leest makkelijker etc, niet betalen voor 3G als je dat niet gebruikt.

Ik denk dat hij het beste naar een Saturn of Mediamarkt kan gaan, en daar daadwerkelijk een iPad en Tab uitproberen en kijken wat hij het fijnste vindt.

Ik heb dat al gedaan en daarom is mijn keuze naar een iPad, welke ik misschien binnenkort ga halen of bestellen, maarja, ik weet al hoe Apple producten werken dus dat scheelt weer.

Hehe, dit was het antwoord waar ik op zat te wachten. In plaats van met specs en loze kreten te roepen gewoon de reden waarom hij voor een iPad zou moeten gaan. Word iedereen beter door geholpen.

Enne, Indycar, abonnementen voor Tablets zijn duur, zag laats aan een abonnement inclusief iPad voor 30 per maand, en de tweede jaar werd het 50 euro, alleen internet. Het is beter als je een telefoonabonnement hebt, met internet en evt. internet 'streamt' naar je iPad, wel oppassen dat je niet over je limiet gaat.

Bij de meeste goedkope telefoon winkels kunnen ze een sim kaart kopiëren naar een microsim. Zo zou je dus een los internet abbo bij bijvoorbeeld Ben (zonder vast contract kost alleen standaard internet 6 euro en extra veel/snel 11 euro) kopen en die tot micro sim omzetten voor je iPad.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, dit was het antwoord waar ik op zat te wachten. In plaats van met specs en loze kreten te roepen gewoon de reden waarom hij voor een iPad zou moeten gaan. Word iedereen beter door geholpen.

Loze kreten? Dude, jij kan je ongelijk gewoon niet inzien. :7 iOS + graphics werkt sneller, het is fucking bewezen.

En als alle specs beter zijn, dan is het product met de beste specs gewoon beter. Maargoed, dat begrijp jij klaarblijkelijk niet..Raad hem anders eens een duurder product aan dat slechter is dan de iPad, puur omdat je iets tegen een appel hebt..:clown:

/wacht op de zoveelste reactie zonder het willen inzien dat de iPad2 beter is

Link to comment
Delen op andere websites

En als alle specs beter zijn, dan is het product met de beste specs gewoon beter. Maargoed, dat begrijp jij klaarblijkelijk niet..Raad hem anders eens een duurder product aan dat slechter is dan de iPad, puur omdat je iets tegen een appel hebt..:clown:

Tuurlijk niet, met goeie specs alleen ben je er nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

En als alle specs beter zijn, dan is het product met de beste specs gewoon beter. Maargoed, dat begrijp jij klaarblijkelijk niet..Raad hem anders eens een duurder product aan dat slechter is dan de iPad, puur omdat je iets tegen een appel hebt..:clown:

Tuurlijk niet, met goeie specs alleen ben je er nog niet.

:tu:

De iPad, maar ook de Galaxy Tab is niets beter. Het hangt gewoon heel erg af van persoonlijke voorkeuren. Dat probeer ik jou duidelijk te maken. Er zijn genoeg redenen om de ene tablet boven de andere te kiezen en andersom. Je moet gewoon niet puur naar specs kijken.

Een goed voorbeeld hiervan zijn de Asus Trandformer, vanwege het toetsenbord dock en de HTC Flyer vanwege het pennetje. En als je het puur vanuit jouw standpunt wilt bekijken zijn de voor 20 á 30 euro meer nog hogere specs dan de iPad 2. http://tweakers.net/pricewatch/compare/822/282273;279345;277681

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...