DenTheMen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) http://rapidshare.de/files/2780206/GTA_SA_...e_fold.wmv.html kijk maar Egt ongelofelijk hoe ze het doen :o :blink: edit: Om te bekijken klik op Free en da wachten Bewerkt: 3 juli 2005 door DenTheMen Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) WWWWAAAAUUUUWWWWW!!!! zaalige boardslides B) Wel raar toen die fiets zo bleef hangen :o Bewerkt: 3 juli 2005 door gertjeu Reageren
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 heel mooi filmpje, echt top! Reageren
Kraay Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 WoW B) . Dat met die moutianbike dat ie blijft hangen is echt wel stoer . Dat met die motor moet ik ook is uitproberen... . Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Graag even de bron vermelden. Voor de rest is het een goed filmpje. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Een heel goed filmpje! Hij was ook erg lang Reageren
DenTheMen Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 ik heb em gevonden op Lycos Gevonde... Dan moet je ff bij search video doen en dan tik je in: Grand Theft Auto San Andreas Reageren
BrammetjeBont Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 heeeele strakke movie! hoe doe je zo'n hoge bunny hop?? cheats? of hoge skill? Reageren
Brian7 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 wow hoe komt ie op dat hoge gebouw in SF :o met bunnyhop cheat haalde ik niet. zelfs niet via een ander gebouw. :blink: Reageren
DenTheMen Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Bedoel je dat hele hoge gebouw in Los Santos? Dan moet je d8 ik met heli of vliegtuig je fiets proberen er boven op te zetten en dan vliege en er af halen Trouwes al deze zooi doe je gewoon met Cycling Skill edit: Ik zag net dat je SF zei maar der is in San Fierro tog helemaal geen heel h00g gebouw :unsure: Bewerkt: 5 juli 2005 door DenTheMen Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Hij bedoeld hier. Je kunt trouwens gewoon langs de deur met je fiets of motor erdoor gaan hoor :blink: Bewerkt: 5 juli 2005 door gertjeu Reageren
Brian7 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) ow ok ga ik morge is uitproberen Bewerkt: 5 juli 2005 door Brian7 Reageren
Synchro Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Cool maar ik vind het eigelijk te lang :unsure: Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Cool maar ik vind het eigelijk te lang :unsure: Ik vind het ook wat langdradig. Anders wel mooi filmpje. Reageren
BrammetjeBont Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 hoe moet je heeel hard gaan met de fiets? welke skills heb je daarvoor nodig? want ik heb wel xxl bunny hop en max musscle, max stamina en ook naturaltalent.... maar ik ga nog steeds niet hard. hij gaat ook neit zo 'staan' op die fiets.:S:S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.