Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 hoe moet je heeel hard gaan met de fiets? welke skills heb je daarvoor nodig?want ik heb wel xxl bunny hop en max musscle, max stamina en ook naturaltalent.... maar ik ga nog steeds niet hard. hij gaat ook neit zo 'staan' op die fiets.:S:S Bij de PS2 is dat X tappen. (heel snel achter elkaar indrukken ) Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Dan moet je heel de tijd naar voren drukken... zodat je sneller gaat. Reageren
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) hoe moet je heeel hard gaan met de fiets? welke skills heb je daarvoor nodig?want ik heb wel xxl bunny hop en max musscle, max stamina en ook naturaltalent.... maar ik ga nog steeds niet hard. hij gaat ook neit zo 'staan' op die fiets.:S:S Moet je heel de tijd X indrukken(heel snel herhalen) bij de pc dacht ik Shift(weet het niet zeker) edit: er waren me een paar mensen voor..... Bewerkt: 6 juli 2005 door kraay Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 heel erg leuk ! op de ps2 uit geprobeert en lukte aardig Reageren
BrammetjeBont Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 ! kee, tnxx allemaal, ga het nu ff uitproberen PS kheb pc, dus als iemand het zeker weet voor de pc, post het Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 ! kee, tnxx allemaal, ga het nu ff uitproberenPS kheb pc, dus als iemand het zeker weet voor de pc, post het Volgens mij is het Shift ja.... Maar waarom probeer je 't zelf ff niet uit? Of kijk je effe bij de Controls? Reageren
benky Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) dude dat krijg je als info ding bij de eerste missie dat je weg moet gaan op een fietsje na die drive-by dan staat er zo rechts boven in hoe je moet fietsen.. en om heel eerlijk te zijn vind ik de trucks niet heel goed.., Bewerkt: 8 juli 2005 door benky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.