delete45 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Hallo, Ik wil graag het spel 'Batman Arkham Asylum' spelen met mijn Logitech F310 controller. Alleen als ik ga spelen kloppen de knoppen niet, vooruit is achteruit A is B etc. Ik heb op internet gelezen dat dit 'n bekend probleem was, je kon het oplossen door de Xbox 360 controller voor pc driver te dowloaden. Het spel is ook voor die controller gemaakt, overal staat dat logitecht controllers ook op die drivers werken. Nu is 't probleem dat ik nergens 'n werkende driver kan vinden. Ik heb gewoon Windows 7 32 bits. Alvast bedankt! Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 (bewerkt) Heb je geen CD erbij gekregen? http://download.chip.eu/nl/download_nl_4488745.html GOOGLE? Bewerkt: 10 juni 2011 door K1pc0rn Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Gebruik anders xpadder zoek ernaar op google. Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Hallo! Ik raad je aan x360ce te gebruiken. Dit programmaatje moet je in een eigen map stoppen en uitvoeren. Er komt een menuutje waar je alles in kunt stellen voor je controller. Als je klaar bent kun je die instellingen opslaan. Er komen een paar andere bestanden bij, .ini's en .dll's. Deze stop je in de map van het spel dat niet goed werkt met je controller en dan kun je lekker spelen zonder rare controls. Reageren
delete45 Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Ja die doet het! Bedankt allemaal :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.