Jump to content

Eto'o


Silverbyte

Recommended Posts

Photoshop was al een tijdje geleden, dus weer even inkomen. Zelf nooit helemaal tevreden, maar het kan er mee door.

XFtC8.png

Reacties zijn natuurlijk weer welkom. Graag wel inhoudelijk. Als je enkel van plan bent te zeggen dat het mooi of lelijk is en een cijfer te geven, blijf dan gewoon weg. V2 kan eventueel gemaakt worden.

V2:

haPDa.png

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

is wel mooi, somige plekjs vind ik wle een beetje lelijk 8/10

>>> Door .Levi.: Geef dan ook aan welke plekjes je minder mooi vindt..<<<

ik vindt die daar naats die voetbaler niet zoo mooi

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

XFtC8.png

Ik vind deze signature in ieder geval een beetje tegenvallen. Bij een speler als Eto'o moet je denk ik toch een andere achtergrond kiezen. Je hebt dan wel redelijk veel effecten gebruikt, maar toch is de signature erg donker. Daarnaast is de linkerkant beter uitgewerkt dan de rechterkant. Effecten op het shirt van Eto'o zijn erg mooi gedaan, de armen van de speler daarentegen vind ik niet goed uitgewerkt. Echter, ik zou niet weten hoe je dat moet aanpassen :puh: Eto'o kijkt naar boven, misschien is het leuk om daar ook een soort van 'licht' te maken, dan lijkt het net iets realistischer en maak je je donkere signature lichter. Dit zelfde kan je beter aan de rechterkant ook doen. Helaas is het shirt van Inter alleen maar blauw en zwart, dus is het toch lastig om daar een mooie signature bij te gaan maken denk ik. Misschien nog wat meer variatie tussen lichtblauw, blauw en zwart, met hier en daar C4D, textures of een gloeiende brush. 6,5/10. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

is wel mooi, somige plekjs vind ik wle een beetje lelijk 8/10

>>> Door .Levi.: Geef dan ook aan welke plekjes je minder mooi vindt..<<<

ik vindt die daar naats die voetbaler niet zoo mooi

die plkjes zijn idd hele erg niet mooi enzo

Mischien kom je de armen van ETo wat duidelijker maken, het lijkt nu wel of ie hele kleine armjes heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste dat me opvalt, is dat je echt veel te veel stukken geblurd hebt. Je moet vooral de render niet blurren, dat zorgt weer dat mijn aandacht naar andere delen van de signature gaat. De kleur is zoals voorheen al gezegd, veel te blauw. Soms werken monotone signatures, maar bij deze lijkt het niet echt te werken. Je gebruikte effecten zijn daarentegen best wel goed uitgevoerd, goed gesmudged, en links onder Eto'o's arm ziet het er erg netjes uit. Helaas vind ik het rechts niet gevuld genoeg, daar zou nog wel iets bij kunnen. Zelfs een klein dingetje als een stukje smudge dat iets scherper is als de rest van je smudge zou al wat meer actie in je design moeten creëren. Ik denk alsnog dat een C4D wel beter zou werken dan een stukje smudge o.i.d. Ook zou een light source boven Eto'o's zijn hoofd in dit design geen kwaad kunnen. Toch vind ik het nog niet eens zo'n slecht design, alleen weet ik dat jij veel beter kan dan dit!

Link to comment
Delen op andere websites

V2 staat inmiddels in de hoofdpost. Een hele verbetering, al zeg ik het zelf. De kleuren zijn echter nog steeds eentonig en flets, maar ik heb niet echt een idee over hoe ik daar wat aan kan doen. Allemaal andere kleuren bij Eto'o gooien gaat ook vloeken. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...