Jump to content

[RDR] Cheats

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Ik gebruik nu omdat ik al heel erg lang alleen maar vrijspeel met RDR een keertje cheats ermee, anders niet, maar ze blijven niet aanstaan. Hoort dat of is dat alleen bij mij zo? Ik heb dan z'n cheat dat ik onverwoestbaar ben aan staan en ik kan gewoon een grote berg af en dan later gaat hij weer uit. Waarom is dat?

Geplaatst:

Zoals hierboven gezegd wordt. Dit wil eigenlijk alleen maar zeggen dat hij al ingeschakeld. Wanneer hij dus 'Off' aangeeft links van de cheat, wil dit zeggen dat je hem al ingeschakeld had, indien je dit ook daadwerkelijk hebt gedaan. Je kunt soms misschien verward raken, doordat je niet altijd weet of je hem ook echt in hebt geschakeld. Dit is simpel op te lossen door de cheat opnieuw aan te tikken, zodat hij dus opnieuw ingeschakeld wordt. ;)

Geplaatst:

Ja, ik moet hem elke keer aan zetten. Hij schakeld elke keer automatisch uit confused2.gif

Steeds als je Wasted bent wordt je cheat dacht ik weer uitgeschakeld, dit is omdat het niet is toegestaan om met cheats je game te saven.

Je zult het dan toch echt zonder cheats moeten doen :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...