danny18 Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Ik heb sinds kort GTA IV maar met patch 1.0.7.0 om gehaper tijdens de bochten tegen te gaan. Ben voor mezelf al best ver en bezig met de missie Three Leaf Clover, ik ben dan bij het stukje met de heli ik schiet hem neer maar zodra ik de metro inloop bevriest me hele IV en moet ik hem afsluiten met CTRL ALT DEL heb het meerdere keren geprobeerd maar het probleem bleef zich voordoen, moet ik misschien nog meer patches installeren? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Is je CD krasvrij, gebeurt er op dat moment veel? Mijn PlayStation 3 liep namelijk ook wel eens vast als er in de multiplayer teveel helikopters in de lucht hingen. Reageren
danny18 Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Is je CD krasvrij, gebeurt er op dat moment veel? Mijn PlayStation 3 liep namelijk ook wel eens vast als er in de multiplayer teveel helikopters in de lucht hingen. Nou me cd is nog splinter nieuw dus nee er zitten nog geen krasjes op en drukte valt wel mee maar het is vaker wel drukker bij me geweest maar toen deed ie het wel gewoon maar het gebeurt ook echt alleen als ik die metro binnen wil. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Hhhmm, ik neem aan legaal dus dan zou je inderdaad eens op de cd moeten kijken of er geen krassen opzitten, probeer anders een de game in safe mode te runnen heeft bij mij ook gewerkt bij n missie Reageren
danny18 Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Hhhmm, ik neem aan legaal dus dan zou je inderdaad eens op de cd moeten kijken of er geen krassen opzitten, probeer anders een de game in safe mode te runnen heeft bij mij ook gewerkt bij n missie Ik zal het eens proberen anders probeer ik maar paar keer een paar patches of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.