Jump to content

GTA Bevriest tijdens de missie Three Leaf Clover.


danny18

Recommended Posts

Ik heb sinds kort GTA IV maar met patch 1.0.7.0 om gehaper tijdens de bochten tegen te gaan.

Ben voor mezelf al best ver en bezig met de missie Three Leaf Clover, ik ben dan bij het stukje met de heli ik schiet hem neer maar zodra ik de metro inloop bevriest me hele IV en moet ik hem afsluiten met CTRL ALT DEL heb het meerdere keren geprobeerd maar het probleem bleef zich voordoen, moet ik misschien nog meer patches installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Is je CD krasvrij, gebeurt er op dat moment veel? Mijn PlayStation 3 liep namelijk ook wel eens vast als er in de multiplayer teveel helikopters in de lucht hingen.

Nou me cd is nog splinter nieuw dus nee er zitten nog geen krasjes op :puh: en drukte valt wel mee maar het is vaker wel drukker bij me geweest maar toen deed ie het wel gewoon maar het gebeurt ook echt alleen als ik die metro binnen wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Hhhmm, ik neem aan legaal dus dan zou je inderdaad eens op de cd moeten kijken of er geen krassen opzitten, probeer anders een de game in safe mode te runnen heeft bij mij ook gewerkt bij n missie

Link to comment
Delen op andere websites

Hhhmm, ik neem aan legaal dus dan zou je inderdaad eens op de cd moeten kijken of er geen krassen opzitten, probeer anders een de game in safe mode te runnen heeft bij mij ook gewerkt bij n missie

Ik zal het eens proberen anders probeer ik maar paar keer een paar patches of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...