ili.... Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Hallo, Ik ben echt ten einde raad. Ik had mijn gta een poos geleden voledig verwijderd en wil hem nu weer installeren. Dit is gewoon gelukt maar hij start niet meer op. Het begin scherm komt, je klikt dan op playgame, 1 seconde wordt het beeld zwart maar vervolgens gebeurd er helemaal niks meer. Ik snap er helemaal niks van. Ik heb gtasa al geprobeerd via administrator en ook in een andere map. Echter blijft hij het niet doen... Weet iemand wat er aan de hand kan zijn ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Misschien wat meer info: Wat zijn je PC specs? Heb je mods? Reageren
ili.... Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Ja ik heb mods gebruikt. Deze stonden in gta maar ik heb gta dus verwijderd en dus zijn de mods ook verwijderd neem ik aan. Alle savegames zijn er ook af... Ik speel gta op een Asus laptop met Windows 7 home premium. 64 bits besturingssysteem. Reageren
ili.... Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Hmmm beetje dooie boel hier... Iemand die mij kan helpen? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 (bewerkt) Ey, Ga hierheen: Computer-C-schijf-gebruikers-joucomputer-appdata-local-virtualstore-programfiles. Daar staat je Rockstargames folder. Ga daar in en dan zie je San Andreas. En dan staat er backups. Als het goed is staan daar je mods. Die moet je verwijderen. Als het goed is kan je dan spelen. Alleen ik heb het via windows 7 gedaan, ik weet niet wat jij hebt. Maar ik denk dat als je Vista hebt of XP of een andere windows dat het dan hetzelfde staat aangegeven. Succes. Bewerkt: 14 juni 2011 door android Reageren
ili.... Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Ey, Ga hierheen: Computer-C-schijf-gebruikers-joucomputer-appdata-local-virtualstore-programfiles. Daar staat je Rockstargames folder. Ga daar in en dan zie je San Andreas. En dan staat er backups. Als het goed is staan daar je mods. Die moet je verwijderen. Als het goed is kan je dan spelen. Alleen ik heb het via windows 7 gedaan, ik weet niet wat jij hebt. Maar ik denk dat als je Vista hebt of XP of een andere windows dat het dan hetzelfde staat aangegeven. Succes. Ja ik heb windows 7. Heb het gedaan, echter kom ik niet verder dan de virtualstore map. Deze is helemaal leeg... Ik ben er wel zonet achter dat ik in de gewone map van rockstargames (bij programfiles op C) nog een backup heb staan. Dit betreft een backup van een voertuig met een naam. De mappen zijn allemaal leeg maar ik kan de backup niet verwijderen. Zou het hier aan kunnen liggen dat gta het na instalatie niet doet ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.