myron.b Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 (bewerkt) Hoi, Kunnen jullie mij helpen om een gxt bestand voor GTA iV,TBOGT en TLAD kan vinden? Alleen dat de tekst Nederlands is en wat je moet doen.(voorbeeld:druk op E om te schieten) Dat staat linksboven. Dus ik zoek een gxt bestand voor tbogt,tlad en IV apart. Want ik kan niet zo goed engels dat mogen jullie best weten. Alvast bedankt! Bewerkt: 11 juni 2011 door myron.b Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Ik denk dat je sneller de engelse taal onder de knie hebt dan dat je een nederlandse mod voor de gta4 serie hebt gevonden. Die bestaat dus niet. Er is wel een klein stukje van de game vertaald in het Nederlands voor gta4. http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/misc-mods/8899 Reageren
myron.b Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 (bewerkt) voor alle drie niet? Die site,dat is dat alles nederlands is maar dat wil ik niet. De tekst wil ik nederlands. net als voor GTA SA heb je ook zo'n nederlandse gxt bestand.(die heb ik) Bewerkt: 11 juni 2011 door myron.b Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb een groot deel vertaald maar wil ook verder maar er zit een fout in sommige delen die ik heb vertaald blijven Amerikaans Reageren
myron.b Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 (bewerkt) mijn vader wou wel een vertaling doen maar welke programma's heb je nodig voor dat? Bassieboy35,Klik Bewerkt: 11 juni 2011 door myron.b Reageren
Kratod Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb een groot deel vertaald maar wil ook verder maar er zit een fout in sommige delen die ik heb vertaald blijven Amerikaans Wellicht werkt een andere tekstbestand? Hoeft niet te kloppen! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb zelf daar niks extra's voor gedownload omdat ik een trainer heb je moet denk ik wel zorgen dat je een: Scripthook.dll Dsound.dll Bestand hebt Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb een groot deel vertaald maar wil ook verder maar er zit een fout in sommige delen die ik heb vertaald blijven Amerikaans Wellicht werkt een andere tekstbestand? Hoeft niet te kloppen! Op zich kan ik de andere talen ook ( FR, DU, en Sp) maar Italiaans weer niet maar dan duurt het een stuk langer Reageren
myron.b Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Met welke bestanden maak jij die vertaling? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Alleen een programma weet niet hoe het heet en ik vertaal het bestand: American.gxt Reageren
myron.b Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Weet ik. Maar kun je erachter komen hoe dat bestand heet? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Het programma waarmee ik het vertaal? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 .gxt bestanden kan je bewerken met... een gxt editor. Wie zag hem niet aankomen? Als je Googled op "GXT Editor" dan krijg je genoeg hits.. De gxt van GTA IV is te editten met in ieder geval versie 1.3 en hoger. Of deze met lagere versies ook te bewerken is weet ik niet, simpelweg omdat ik me er niet tot zover in heb verdiept. Reageren
myron.b Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 (bewerkt) .gxt bestanden kan je bewerken met... een gxt editor. Wie zag hem niet aankomen? Als je Googled op "GXT Editor" dan krijg je genoeg hits.. De gxt van GTA IV is te editten met in ieder geval versie 1.3 en hoger. Of deze met lagere versies ook te bewerken is weet ik niet, simpelweg omdat ik me er niet tot zover in heb verdiept. Ik zag hem niet aankomen. :$ dank je ik ga het meteen tegen mij vader zeggen. Bewerkt: 12 juni 2011 door myron.b Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Als ik het dus goed begrijp wil jouwn vader het spel vertalen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.