Jump to content

Logos


.Levi.

Recommended Posts

Al een tijdje geleden heb ik o.a. een logo ontworpen voor twee herenkledingwinkels (chique en moderne uitstraling staat hier centraal) waarvan één vrij recent; Florian Bergen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Shirtmeister: (webshop)

post-1925-1307829131,66.jpg

Florian Bergen: (kledingwinkel)

post-1925-1307829144,31.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vol lof over je Shirtmeister logo, modern en vooral chique komen zeer goed naar voren. Bij je Florian Bergen logo raad ik je wel aan het schild weg te halen, en vervolgens de tekst dan wat dichter bij die F te brengen. Dat schildje brengt toch een beetje onrust. Ik denk wel dat het schildje prima zou staan zonder de tekst er onder. Keep it up man! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bedankt voor de reacties allemaal. ;) Hier nog een 'billboard' van het logo dat langs een tennisveld staat tussen andere reclameborden van bedrijven. Op het raam van de winkel is het logo ook al afgedrukt. Daar maak ik later nog een foto van. Ik heb het zelf nog niet kunnen bewonderen, dus ga er zelf nog heen om wat goede foto's te schieten.

post-1925-1309123175,6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...