Jump to content

Bildenberg meeting in Zwitserland

Recommended Posts

Geplaatst:

Jaja, ze heeft meer invloed dan wij denken...

Bespeur ik hier sarcasme?

Onze koningin heeft meer macht dan de meeste hier denken. Vergeet niet dat zij een van de grootste aandelen heeft in Shell. Het is zowat van haar.

Er wordt gewoon onderling door die elite daar, besproken hoe ze landen kapot kunnen maken. Ben Bernanke was daar aanwezig in 2008 dacht is en daarna werd hij president van de Federal Reserve en begon de crisis.

Vergeet daarnaast ook niet dat Kennedy men hiervoor gewaarschuwd heeft.

Luister maar eens naar zijn speech.

Over secret society:

Hij zegt niks voor niks : '' Follow the money creation and you will know who rules the physical world ''.

Maargoed je hebt altijd mensen, ook hier op het forum, die nooit dat grote bord voor hun hoofd weg willen halen en een keer naar de echte realiteit kijken.

De film matrix laat dat zo mooi zien. Dat er een wereld voor je ogen wordt getrokken om je weg te houden bij de waarheid.

Geplaatst:

Nee hoor. Ik denk dat zij daadwerkelijk meer macht heeft dan wij denken.

Geplaatst:

Dan vind ik jou een zeer heldere denker! Hoe meer stemmen zich laten horen hoe beter het is.

Steeds meer mensen beginnen heel kritisch te kijken naar de politici en naar de elite van deze wereld.

Het is alleen jammer dat er mensen zijn ook hier op het forum vooral, die nogal simpel denkwijze hebben en je meteen voor gek uitmaken terwijl je dit materie zeer goed gestudeerd hebt. Daarom vind ik eigenlijk een discussie voeren met iemand van 16 jaar nogal waste of time. ( Dit slaat trouwens niet op jou maar op de mensen in de Bin laden topic)

Geplaatst:

Ik zeg niet dat altijd alles de doofpot in moet, maar niet alles hoeft breeduit uitgemeten te worden in de media. Binnenskamers is niets mis mee. Het zal me weinig interesseren wat de Bilderberg Groep bekokstooft, ik heb er nog nooit hinder van ondervonden. Ik hoop trouwens dat ze het nog even over Griekenland gaan hebben, en daar dan besluiten om het land op te kopen of failliet te laten gaan. Als de multinationals er namelijk de stekker uittrekken, is het snel afgelopen met Griekenland. Is net als een pleister; Het mag dan even hevig zeer doen om zo de stekker eruit te trekken, maar als men langzaam aan (en dus met openlijke media-aandacht, wat munitie levert aan de linkse lobby) er tien jaar over gaat kloten, is de puinhoop alleen maar erger.

Ik quote mezelf even in de hoop dat we het ook even kunnen hebben over de positieve kant hiervan. Ik ben alleen maar dankbaar dat er namelijk meer is dan alleen de politici in Den Haag. Dat er mensen zijn met verdomd veel invloed en wel gezond verstand, in tegenstelling tot wat menig kamerlid vandaag de dag heeft.

Geplaatst:

Ik zeg niet dat altijd alles de doofpot in moet, maar niet alles hoeft breeduit uitgemeten te worden in de media. Binnenskamers is niets mis mee. Het zal me weinig interesseren wat de Bilderberg Groep bekokstooft, ik heb er nog nooit hinder van ondervonden. Ik hoop trouwens dat ze het nog even over Griekenland gaan hebben, en daar dan besluiten om het land op te kopen of failliet te laten gaan. Als de multinationals er namelijk de stekker uittrekken, is het snel afgelopen met Griekenland. Is net als een pleister; Het mag dan even hevig zeer doen om zo de stekker eruit te trekken, maar als men langzaam aan (en dus met openlijke media-aandacht, wat munitie levert aan de linkse lobby) er tien jaar over gaat kloten, is de puinhoop alleen maar erger.

Ik quote mezelf even in de hoop dat we het ook even kunnen hebben over de positieve kant hiervan. Ik ben alleen maar dankbaar dat er namelijk meer is dan alleen de politici in Den Haag. Dat er mensen zijn met verdomd veel invloed en wel gezond verstand, in tegenstelling tot wat menig kamerlid vandaag de dag heeft.

Ookal zijn het ongelooflijke zieke mensen die van oorlogen houden?

Ik heb liever echte vrijheid. Gaan en staan waar je wilt. Tegenwoordig wordt je hoofd dagelijks vol gestampt met propaganda waar je gek van wordt.

Geplaatst:

...

Daarom vind ik eigenlijk een discussie voeren met iemand van 16 jaar nogal waste of time. ( Dit slaat trouwens niet op jou maar op de mensen in de Bin laden topic)

Gelukkig maar, 16 was ik ergens in de vorige eeuw ;) Ik moet toegeven dat ik bij een heleboel dingen zoiets heb van "het is een ver-van-mijn-bed show". Maar als ik een discussie wil aangaan probeer ik wel met steekhoudende argumenten te komen. Maar soms ga ik op mijn gevoel af, omdat ik het gewoon niet weet.

Geplaatst:

Dan vind ik jou een zeer heldere denker! Hoe meer stemmen zich laten horen hoe beter het is.

Steeds meer mensen beginnen heel kritisch te kijken naar de politici en naar de elite van deze wereld.

Het is alleen jammer dat er mensen zijn ook hier op het forum vooral, die nogal simpel denkwijze hebben en je meteen voor gek uitmaken terwijl je dit materie zeer goed gestudeerd hebt. Daarom vind ik eigenlijk een discussie voeren met iemand van 16 jaar nogal waste of time. ( Dit slaat trouwens niet op jou maar op de mensen in de Bin laden topic)

Blijkbaar niet want je blijft maar doorgaan.

Geplaatst:

Kijk ferringo snapt het, ik denk dat mensen hier toch meer research naar illuminati/bilderberg etc moet doen. kijk dan niet op youtube, maar op onafhankelijke sites. je gaat echt rare shit zien. ik heb nu geen zin om een heel verhaal te maken doe ik later wel. ferrigno heb je weleens de film V for vendetta gezien? een goed voorbeeld hoe later de wereld zou worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...