Jump to content

GTA4 sloom& niet mogelijk deïnstalleren


iisabelletj

Recommended Posts

Ik heb GTA4 een tijd geleden geïnstalleerd, het spel werkte goed en ik was er erg tevreden mee.

Na een tijd kwam een update, waardoor in het beginmenu ook zichtbaar was welke andere GTA's er zijn (the ballad of gay tony etc.)

Sinds deze update is het programma heel traag, ik heb het toen proberen te deïnstalleren, maar dit is niet mogelijk.

ook als ik in de map de deïnstaller aanklik, kan het programma niet gevonden worden.

ik heb het programma ook helemaal verwijderd, in de hoop dat het dan gedeïnstalleerd was van mijn computer.

ik kreeg alleen bij het opstarten van het programma een foutmelding: the program can not be launched.

wat moet ik doen om het programma weer als de oude te laten werken?

alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dus de map verwijdert en het niet via het configuratie paneel verwijdert?

In dat geval; downloadt CCleaner en laat die een register schoonmaak doen.

ja, dat klopt. maar verwijder ik bij CCleaner niet alles op mijn computer?

want dat heb ik liever niet, ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een spel op je pc installeert maakt je pc registersleutels aan. Deze registersleutels vertellen je pc waar het spel zich bevindt en dat het ook geïnstalleerd is en zulk soort dingen. Als jij de installatie handmatig verwijdert via Mijn Computer verwijder je dus alleen de files, maar denkt je pc dat het nog geïnstalleerd is vanwege die register sleutels. Die moet je dus zien te verwijderen. CCleaner spoort alle register sleutels na en kijkt of ze nog wel gelinkt zijn aan een bestaande file. Als jij dus je register schoon laat maken met CCleaner denkt je pc niet meer dat jij nog IV geïnstalleerd hebt waardoor jij het dus opnieuw kan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een spel op je pc installeert maakt je pc registersleutels aan. Deze registersleutels vertellen je pc waar het spel zich bevindt en dat het ook geïnstalleerd is en zulk soort dingen. Als jij de installatie handmatig verwijdert via Mijn Computer verwijder je dus alleen de files, maar denkt je pc dat het nog geïnstalleerd is vanwege die register sleutels. Die moet je dus zien te verwijderen. CCleaner spoort alle register sleutels na en kijkt of ze nog wel gelinkt zijn aan een bestaande file. Als jij dus je register schoon laat maken met CCleaner denkt je pc niet meer dat jij nog IV geïnstalleerd hebt waardoor jij het dus opnieuw kan installeren.

ik heb een registerschoonmaak gedaan, maar bij het opstarten van het spel komt nog steeds: the application failed to launch...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...