BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? *plaatje* Mooi maar probeer eens iets anders dan die basic dingen Show jij dan eens wat je kunt? Het lijkt of je Photoshop-pro bent.. Ik zeg niet dat ik pro ben maar het is wel Basic en Teka ik doe het wel als ik er 1x tijd voor heb
myron.b Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Moet code kraken, moet code kraken. MOET CODE KRAKEN!!! Doet EFLC het alweer? Ik ben bang dat ik helaas niet bij de meeting kan zijn.
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Moet code kraken, moet code kraken. MOET CODE KRAKEN!!! Doet EFLC het alweer? Ik ben bang dat ik helaas niet bij de meeting kan zijn. Nee helaas Oh jammer #larsmoetblijven Welke Lars? :$
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Lars van mijn school, na 16 jaar in Nederland te hebben gewoond, moet hij weer terug naar Canada..
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Oh , ik vind dat altijd zo belachelijk net als hun er last van hebben als iemand in NL woont :S.
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Oh , ik vind dat altijd zo belachelijk net als hun er last van hebben als iemand in NL woont :S. Ik heb bij hem in de klas gezeten, super aardige jongen, kan eigenlijk alleen Nederlands, en heeft geen Engels meegekregen toen hij klein was
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 @Teka Mn resultaat: (Zonder Tutorail of dergelijke)
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Achtergrondje kiezen, rendertje plaatsen, outer glow zette, tekst aanpassen met ook een outer glow. Done. Ik doe zelf niet beter btw
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 (bewerkt) Achtergrondje kiezen, rendertje plaatsen, outer glow zette, tekst aanpassen met ook een outer glow. Done. Ik doe zelf niet beter btw Nee hoor niet Achtergrondje kiezen Alleen die render komt van internet. @Teka: Niet dat ik koppig ben ofzo Maar zoek die achtergrond es op dan Bewerkt: 9 december 2011 door BiglifeRPG
xoex23 Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? Nice
Bassieboy35 Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Hoe was het feestje xoex?
Flixiee Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? Nice Dankje Xoex En hoe was het feest?
xoex23 Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Leuk.. Alleen de laser lichten schenen de hele tijd in mijn oog wat best wel iritant was
Recommended Posts