myron.b Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Moet code kraken, moet code kraken. MOET CODE KRAKEN!!! Doet EFLC het alweer? Ik ben bang dat ik helaas niet bij de meeting kan zijn. Ik start IV weer op. RGSC invullen enzo. Doet die het weer. Ik en me pa hebben gisteren een virus verwijderd. Dus ik denk dat die het nu weer doet. Dus als IV niet eigenwijs is kan ik zondag er zijn bij de meeting.
Flixiee Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Moet code kraken, moet code kraken. MOET CODE KRAKEN!!! Doet EFLC het alweer? Ik ben bang dat ik helaas niet bij de meeting kan zijn. Ik start IV weer op. RGSC invullen enzo. Doet die het weer. Ik en me pa hebben gisteren een virus verwijderd. Dus ik denk dat die het nu weer doet. Dus als IV niet eigenwijs is kan ik zondag er zijn bij de meeting. Nice!
myron.b Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 alleen nu wil ik nog bij AC een ondertiteling. er zit helemaal niks bij. En zonder ondertiteling snap je er helemaal niks van.
Bassieboy35 Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2011 @Xoex haha @Myron Nice , probeer is bij Options de ondertiteling aan te zetten.
myron.b Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 (bewerkt) Nou dat is het probleem. Er is geen ondertiteling. bij Gameplay kun je alleen het licht en zo aanpassen. daar moet die altijd staan ohja,het is wel AC 1. niet 2 of brohterhood. Bewerkt: 10 december 2011 door myron.b
Flixiee Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Kan het niet zo zijn dat daar geen ondertitel voor is?
myron.b Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Jongens, ik heb een microphone,dus we kunnen praten. Hebben jullie ook een microfoon?
Bassieboy35 Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik heb wel een microfoon als ik hem gebruik vandaag weet ik nog niet ga daar maar niet van uit. Denk eraan voor degenen die meedoen gelieve 15:50 aanwezig zijn !
Flixiee Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik heb ook een microfoon, maar net zoals Bas gebruik ik die nu niet, eigenlijk alleen voor Skype
paul.kloosterman Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 ik heb een probleem met mn mic, die doet het wel in windows maar gfwl werkt niet mee -__-, zal ook eens niet zo zijn... btw ben nieuwe signature aan het maken wat vinden jullie ervan?
Bassieboy35 Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Apart, maar erg mooi .
Flixiee Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Zeer mooi gemaakt, vooral P.K Voor een microfoon heb je geen GFWL nodig he
paul.kloosterman Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 thx voor reacties en gfwl werkt niet mee omdat ie opeens mijn microfoon niet meer vind en ik m dus ook niet in gta4 kan gebruiken terwijl ie in windows wel gewoon werkt... ik ben ook nog aan het kloten met andere signatures... ik sta open voor ideeën
myron.b Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 ik vind die van p.k het mooist. die andere is een mooi.
Recommended Posts