myron.b Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 dan doet die niks. ik denk dat ik hem verwijder.
Flixiee Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 F3 of F4, en soms moet je je game gewoon opnieuw opstarten, dat heeft iedereen met een trainer wel eens
myron.b Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 ja,maar ik druk op f3. dan komen er een paar opties. ook niet welke personage je wilt volgens mij. dus ik doe num 8 en num2. zie ik niet zo'n..ja hoe noem je dat..als je iets selecteert dan krijg je er een balk omheen. dat heb ik daar niet. er komt ook elke keer in beeld: no grab car found en zo. en als ik op ; 'en zo doet krijgen ik allerlei dingen.
Bassieboy35 Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Je zei tegen mij op IV dat je de numpad gebrook om de telefoon te gebruiken? Wat als je dat is terug zet dan moet die het als het goed is doen.
StijnGTA Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Wat? :O xD gebruikte is het volgens mij
myron.b Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 ja,maar toen ik dat testen had dat geen invloed.
Bassieboy35 Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Oh ik zat inderdaad te twijfelen als het gebrook of gebruikte is, talen zijn niet mijn sterkste kant doe mij maar iets met cijfertjes
myron.b Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Ik heb een geniale smoes voor als je je huiswerk niet gemaakt heb. Zeg je: 'ik hoef niks te leren, ik word later toch zwerver' XD of deze: me vader zat marshmallows naar me te gooien toen ik aan het leren was!
Bassieboy35 Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2011 ja,maar toen ik dat testen had dat geen invloed. Oh... in een van de bestanden van de trainee welke weet ik zo gauw niet staat volgensmij de besturing ik weet wel dat het een .txd bestand is. Ik heb een geniale smoes voor als je je huiswerk niet gemaakt heb. Zeg je: 'ik hoef niks te leren, ik word later toch zwerver' XD of deze: me vader zat marshmallows naar me te gooien toen ik aan het leren was! LOL ik maak altijd mijn huiswerk :$ Ohja iemand nog een idee hoe we onze clan in een kerstfeest kunnen maken?
myron.b Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Wi maak ik voorlpoig niet,hij controleert het toch niet. Degene die naast me zat zei: 'nee he,weer WI huiswerk'. Ik zeg zovan: 'ik ga het niet maken,hij controleert het toch niet'
StijnGTA Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Wij hebben de perfecte klas huiswerk maak ik niet vaak, soms wel. in onze klas schrijft iedereen elkaars huiswerk over dus das wel makkelijk als je eens geen zin heb om huiswerk te maken En de leerkrachten zeggen dat wij de grootste 'spiekklas' zijn wij zijn echt experts in ons vak 'spieken' de leerkrachten weten het van ons maar tog lukt het telkens weer opnieuw op allerlei manieren
paul.kloosterman Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Wi maak ik voorlpoig niet,hij controleert het toch niet. Degene die naast me zat zei: 'nee he,weer WI huiswerk'. Ik zeg zovan: 'ik ga het niet maken,hij controleert het toch niet' zozo stoer hoor! XD
myron.b Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 ja wat? hij controleert het toch niet. en ik snap er toch niks van.
Recommended Posts