Flixiee Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 (bewerkt) Misschien iets over dak- en thuislozen? Grapje man Bewerkt: 20 december 2011 door Flixiee
xoex23 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Mensen zoals je ziet ben ik veel minder online... Ik hoop dat jullie je er niet zo aanstoren dat ik op het forum en de clan wat minder actief ben. Oke, nu goed nieuws ik heb Vrijdag KERSTVAKANTIE!!!!!
Bassieboy35 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Mensen zoals je ziet ben ik veel minder online... Ik hoop dat jullie je er niet zo aanstoren dat ik op het forum en de clan wat minder actief ben. Oke, nu goed nieuws ik heb Vrijdag KERSTVAKANTIE!!!!! Maakt niet uit , ik en de rest denk ik ook!
StijnGTA Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 @ een paar berichten hierboven, met mij ook goed, met jou ? Helaas kan ik nie tonline omdat ik een gedownloade versie heb. :$ Maar heeft iemand MW3? Die heb ik wel. En online. Pam pam. Ik moet 5 uur naar de kapper > En ik moet morgen een presentatie af hebben. van 8 dia's en ik heb e rnog maar 4. Weet niets optevullen. Het moet over mijn toekomst gaan. Over je droomhuis, welke auto wil je later graag hebben, in welke levens stijl wil je leven. in welk land wil je later gaan wonen ? welk beroep zou je graag willen doen,hoeveel kinderen wil je, enzovoort misschien kunnen deze vragen je helpen
myron.b Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Mensen zoals je ziet ben ik veel minder online... Ik hoop dat jullie je er niet zo aanstoren dat ik op het forum en de clan wat minder actief ben. Oke, nu goed nieuws ik heb Vrijdag KERSTVAKANTIE!!!!! Kom je in de kerstvakantie wel meer online?
BiglifeRPG Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Hoi! Ik heb een browser gemaakt Klik hier
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Wie kan vrijdag bij een meeting zijn (vroeg in de middag) dat stelde myron namelijk voor @Hierboven nice hoe lang heb je daar eigenlijk over gedaan?
AeroCool (gast) Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 ik kan denk ik wel hoelaat?
paul.kloosterman Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Hoi! Ik heb een browser gemaakt Klik hier mss kan je dan nu met je signature bezig?
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 40 minuten denk ik Oki dat valt mee ik kan denk ik wel hoelaat? Weetniet hoe laat jullie vrij zijn maar ik ben om 12 uur vrij alleen ik moet weer aan het einde van de middag naar een restaurant deze keer gaan we wel wokken . Ik heb lekker een tussenuur
StijnGTA Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 40 minuten denk ik Oki dat valt mee ik kan denk ik wel hoelaat? Weetniet hoe laat jullie vrij zijn maar ik ben om 12 uur vrij alleen ik moet weer aan het einde van de middag naar een restaurant deze keer gaan we wel wokken . Ik heb lekker een tussenuur Ik heb lekker al vakantie dus ik zal er normaal wel bij kunnen zijn maar das niet 100% zeker, als ik met wat vrienden ofzo afspreek kan het natuurlijk niet
Recommended Posts