Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat komt doordat het nummer beschermd is :puh:

Ik heb wel wat ideetjes, maar ik moet ze wat verder uitdenken ;)

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Oh oké als het logo er is kunnen we al een stuk verder,

Ik ben best goed in het verzinnen van scripts maar dan moeten de anderen meewerken bij de opnames :puh: maar het is uiteraard jouwn taak ;)

Geplaatst:

Ideeën zijn altijd welkom ;)

Als ik het script heb geschreven zal ik een bericht plaatsen met beschikbare rollen en bijnodigde objecten.

Waarschijnlijk maak ik het script openbaar in een downloadbare PDF, tegen kopieërgedrag ;)

Geplaatst:

Oké mooi kan niet wachten tot de eerste opnames :sigaar: hoop niet als ik op vakantie ben.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, want school begint ook binnenkort.. *zucht*

En het is natuurlijk net zo leuk dat iedereen meedoet met de opnamens :)

Bewerkt: door Flixiee
Geplaatst:

Groot gelijk :tu: ik hoef volgensmij pas als laatst te beginnen maar had helaas ook het laatst vakantie ik vind het altijd jammer dat me ouders de laatste 2 weken gaan/willen en als ik terug ben heb ik nog een dag en dan is het weer volop beginnen en tegen een lang zwaar jaar aankijken :( wanneer begin jullie eigenlijk weer?

Geplaatst:

Ik wil het er niet over hebben..

Grapje :puh:

Ik moet de 23e weer aan de slag, en dan die donderdag en vrijdag ook nog op kamp.. Helemaal geen zin in :'(

HELP ME!!

Geplaatst:

Oh oké succes iniedergeval ;) ik zit dan op een warme plek in de buurt van montecarlo maar had graag een andere vakantieland gehad :puh:

Geplaatst:

Het stond er wel bij maar ik weetniet als ik dan net op die plek waar ik zit verbinding heb :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Oh oké succes iniedergeval ;) ik zit dan op een warme plek in de buurt van montecarlo maar had graag een andere vakantieland gehad :puh:

Frankrijk is mooi :cry:

france-flag.jpg

^_^

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Ik vind Frankrijk niet lelijk maar het is niet mijn type land doe mij maar iets anders. ;)

Geplaatst:

Ik ben vroeger heel veel naar Frankrijk geweest, vond het helemaal te gek daar :puh:

We hebben ook een huis daar, alleen wel jammer dat we er bijna nooit meer komen :(

Geplaatst:

Ik ben vroeger heel veel naar Frankrijk geweest, vond het helemaal te gek daar :puh:

We hebben ook een huis daar, alleen wel jammer dat we er bijna nooit meer komen :(

Waar in Frankrijk?

Geplaatst:

Waar in Frankrijk?

Volgens mij tussen Bordeaux en Limoges, ik weet de plaatsnaam niet :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...