BiglifeRPG Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 @Myron de mijne scheden toen ik 6 was
Bassieboy35 Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan
StijnGTA Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan wat heb je gevonden ?
myron.b Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) stijn kun je op eflc komen? YES de 200ste reactie. zulle nwe bij de begin post doen welke post door wie is gedaan? bijvoorbeeld #2000 door Myron.b Bewerkt: 25 december 2011 door myron.b
StijnGTA Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 stijn kun je op eflc komen? YES de 200ste reactie. zulle nwe bij de begin post doen welke post door wie is gedaan? bijvoorbeeld #2000 door Myron.b nope ik kan niet, de familie is hier, ik ga soms is snel op de pc , maar lang is dat niet dus eflc spelen zit er momenteel niet in
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan nee heb deze van google afbeeldingen ik kan wel zo iets maken maar ben niet thuis nu
myron.b Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) ik heb nu 14:20 op me speel tijd van IV. Red ik makkelijk om de trophie 'Liberty Minute' te halen? Ik ben bij de missie: 'wrong is right' en 'Final interview'. Dit is het overzicht. http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_%28GTA_IV%29 en ik moet nog die 2 missies van Elizabeth Bewerkt: 25 december 2011 door myron.b
Bassieboy35 Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan wat heb je gevonden ? Eigenlijk wist ik het al maar er is een soort hockeyclub in een van de gebouwen met een kantoor, er is veel geel/goud *hint hint* misschien een nieuw clubhuis? stijn kun je op eflc komen? YES de 200ste reactie. zulle nwe bij de begin post doen welke post door wie is gedaan? bijvoorbeeld #2000 door Myron.b Jippie! misschien wil ik dat wel eens doen inderdaad . Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan nee heb deze van google afbeeldingen ik kan wel zo iets maken maar ben niet thuis nu Aha oki
StijnGTA Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan wat heb je gevonden ? Eigenlijk wist ik het al maar er is een soort hockeyclub in een van de gebouwen met een kantoor, er is veel geel/goud *hint hint* misschien een nieuw clubhuis? fototje ?
Flixiee Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Stijn, dat gebouw waar we uit sprongen bij de meeting, waar je eerst veel trappen af moest
StijnGTA Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Stijn, dat gebouw waar we uit sprongen bij de meeting, waar je eerst veel trappen af moest oowh ja das wel een nice gebouw met een ding voor de heli
myron.b Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 daar moet je ook heen voor een missie.
Bassieboy35 Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Inderdaad dat gebouw , we moeten deze vakantie echt eens een keer met z'n allen online gaan spelen! Heeft er nog iemand wat leuks gedaan met kerst of iemand die dat nog gaat doen?
Recommended Posts