Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan :)

Geplaatst:

Heb jij die gemaakt? Die is wel echt vet! Misschien heb ik nog iets nieuws gevonden dankzij flixiee voor de clan :)

wat heb je gevonden ? :)

Geplaatst: (bewerkt)

stijn

kun je op eflc komen?

YES de 200ste reactie.

zulle nwe bij de begin post doen welke post door wie is gedaan?

bijvoorbeeld #2000 door Myron.b

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

stijn

kun je op eflc komen?

YES de 200ste reactie.

nope ik kan niet, de familie is hier, ik ga soms is snel op de pc , maar lang is dat niet dus eflc spelen zit er momenteel niet in :puh:

AeroCool (gast)
Geplaatst:

nee heb deze van google afbeeldingen :puh: ik kan wel zo iets maken maar ben niet thuis nu

Geplaatst:

Eigenlijk wist ik het al maar er is een soort hockeyclub in een van de gebouwen met een kantoor, er is veel geel/goud *hint hint* misschien een nieuw clubhuis? :)

stijn

kun je op eflc komen?

YES de 200ste reactie.

Jippie! :):dans: misschien wil ik dat wel eens doen inderdaad :).

nee heb deze van google afbeeldingen :puh: ik kan wel zo iets maken maar ben niet thuis nu

Aha oki :)

Geplaatst:

Eigenlijk wist ik het al maar er is een soort hockeyclub in een van de gebouwen met een kantoor, er is veel geel/goud *hint hint* misschien een nieuw clubhuis? :)

fototje ? :)

Geplaatst:

Stijn, dat gebouw waar we uit sprongen bij de meeting, waar je eerst veel trappen af moest ;)

Geplaatst:

Stijn, dat gebouw waar we uit sprongen bij de meeting, waar je eerst veel trappen af moest ;)

oowh ja :D das wel een nice gebouw :D met een ding voor de heli :D

Geplaatst:

Inderdaad dat gebouw :), we moeten deze vakantie echt eens een keer met z'n allen online gaan spelen! :)

Heeft er nog iemand wat leuks gedaan met kerst of iemand die dat nog gaat doen? :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...