myron.b Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 werk dat precies hetzelfde als de trainer van IV? Ik bedoel het installeren.
StijnGTA Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 werk dat precies hetzelfde als de trainer van IV? Ik bedoel het installeren. nope, het bestandje GTA-SA + Trainer plak je gewoon in de folder van GTA SA je maakt een snelkoppeling op je bureaublad en je start het op VOOR je san andreas opstart als je het hebt opgestart klik je daar maar op vannales om je functie te zoeken succes
xoex23 Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Zo sa:mp geupdate... komt iemand ff in de server ? Jaja ik ben overenthousiast
xoex23 Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Nou bas jij bent wel een vechtersbaas vrijdag weer ?
Bassieboy35 Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2011 LOL deze vrijdag denk ik niet , het was wel lol stijn's broer ging weg en jij toen ook toen ging ik stijn achtervolgen op gegeven moment had ik hem 2 of 3 keer plat gereden had die nog 1 HP over toen ging de achtervolging 10 minuten door, stijn bellande in het water ik moest er dus maar achteraan toen liet stijn zich verdrinken .
StijnGTA Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 LOL deze vrijdag denk ik niet , het was wel lol stijn's broer ging weg en jij toen ook toen ging ik stijn achtervolgen op gegeven moment had ik hem 2 of 3 keer plat gereden had die nog 1 HP over toen ging de achtervolging 10 minuten door, stijn bellande in het water ik moest er dus maar achteraan toen liet stijn zich verdrinken . ja haha, ik had echt geen zin om 10 minuten te zwemmenn tot ik ergens aan land kon en ik heb 1 dollar gekregen bijna een eetentje bij clucking bell ik dacht je eerst van die groote berg te rammen, maar blijkbaar vloog ik er dik naast in het water
Bassieboy35 Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2011 en ik heb 1 dollar gekregen bijna een eetentje bij clucking bell LOL dan neem je mij toch wel mee hé? :$
StijnGTA Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 en ik heb 1 dollar gekregen bijna een eetentje bij clucking bell LOL dan neem je mij toch wel mee hé? :$ haha , oke maar je zal wel zelf moeten betalen
BiglifeRPG Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 (bewerkt) Iemand zin in SA-MP zo? Voor de trainer raad ik knip aan! >>> Door VWO-er: Hacks worden op dit forum niet besproken.<<< Bewerkt: 28 december 2011 door VWO-er
myron.b Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 LOL deze vrijdag denk ik niet , het was wel lol stijn's broer ging weg en jij toen ook toen ging ik stijn achtervolgen op gegeven moment had ik hem 2 of 3 keer plat gereden had die nog 1 HP over toen ging de achtervolging 10 minuten door, stijn bellande in het water ik moest er dus maar achteraan toen liet stijn zich verdrinken . wanneer gaan jullie weer? ik wil ook mee.
xoex23 Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 en ik heb 1 dollar gekregen bijna een eetentje bij clucking bell LOL dan neem je mij toch wel mee hé? :$ Ik heb 4000 ik trakteer wel
BiglifeRPG Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 en ik heb 1 dollar gekregen bijna een eetentje bij clucking bell LOL dan neem je mij toch wel mee hé? :$ Ik heb 4000 ik trakteer wel xoex sa-mpen?
StijnGTA Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 en ik heb 1 dollar gekregen bijna een eetentje bij clucking bell LOL dan neem je mij toch wel mee hé? :$ Ik heb 4000 ik trakteer wel Dat hoor ik graag
BiglifeRPG Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Ik heb een film in San Andreas gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=p3whaudriSw&feature=youtu.be Ik ga deel 2 binnenkort maken
Recommended Posts