Flixiee Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Leuk verhaal Ik ga ze straks allemaal liken Hoe heet het nummer eigenlijk?
BiglifeRPG Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Leuk verhaal Ik ga ze straks allemaal liken Hoe heet het nummer eigenlijk? The Day After Tomorrow Soundtrack- 14 President's Speech By Harald Kloser
Flixiee Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) Dankje Dit vind ik ook nog steeds een mooi nummer Bewerkt: 30 december 2011 door Flixiee
Bassieboy35 Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Zeer mooi gemaakt opnieuw! Denk eraan vanavond over nog een klein uurtje (19:00) meeting op EFLC! Dit is een speciale meeting waar we het over het jaar hebben en de dingen die we anders moeten doen!
xoex23 Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Zeer mooi gemaakt opnieuw! Denk eraan vanavond over nog een klein uurtje (19:00) meeting op EFLC! Dit is een speciale meeting waar we het over het jaar hebben en de dingen die we anders moeten doen! Mijn EFLC is naar de kloten ?
Flixiee Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 GVD!! Mijn IV is naar de kloten, EFLC doet het wel, ik denk dat ik binnenkort beide opnieuw ga installeren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2011 K*t bijna vergeten wat nu?
BiglifeRPG Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) Dankje Dit vind ik ook nog steeds een mooi nummer Ty ik gebruik die SPOILER Als ze wegvliegen naar VC SA-MP?? Bewerkt: 30 december 2011 door BiglifeRPG
Flixiee Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Dankje Dit vind ik ook nog steeds een mooi nummer Ty ik gebruik die SPOILER Als ze wegvliegen naar VC Cool
Bassieboy35 Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Dat kan maar ik heb last van zo'n 'add-bug' als je dan iemand toevoegd is die persoon niet online, dat had ik ook met stijn maar toen moesten we elkaar opnieuw toevoegen. Ik heb dat toevallig ook bij jouw, en heb ik nog niet iedereen van de clan op msn.
BiglifeRPG Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) Dat kan maar ik heb last van zo'n 'add-bug' als je dan iemand toevoegd is die persoon niet online, dat had ik ook met stijn maar toen moesten we elkaar opnieuw toevoegen. Ik heb dat toevallig ook bij jouw, en heb ik nog niet iedereen van de clan op msn. Mijn msn hebben? >>> Door Thundercover: E-mailadres weggehaald. Dit is ook ter bescherming van allerlei ongewenste mail naar je adres. <<< (Is alleen voor GtaForum leden dus niet privé) Bewerkt: 30 december 2011 door Thundercover
Bassieboy35 Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Jep alleen bij jouw heb ik hetzelfde probleem . Mijn MSN is trouwens altijd op me profiel te vinden , alleen zeg wel even dat je me toevoegd of stuur je eigen op dat ik het weet anders heb je er niks aan.
BiglifeRPG Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Jep alleen bij jouw heb ik hetzelfde probleem . Mijn MSN is trouwens altijd op me profiel te vinden , alleen zeg wel even dat je me toevoegd of stuur je eigen op dat ik het weet anders heb je er niks aan. Bassie ik heb je toegevoegd.
Recommended Posts