myron.b Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Happy New Year! Ik heb carbiet geschoten met me buurman.
Bassieboy35 Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 (bewerkt) 2012 Een nieuwe start, een nieuw jaar tijd voor nieuwe dingen en nieuwe voornemens zo heeft deze clan dat ook. Natuurlijk moeten we een beetje bij de tijd blijven, tijd voor wat nieuws!Maar eerst nog even dit nogmaals een gelukkig nieuwjaar toegewenst!Dit jaar zullen we alweer één jaar bestaan, dat vraagt om een feestje maar nu natuurlijk nog niet!Dingen die ik/wij wil(len) gaan doen:-Rank systeem met punten (hierbij zal iedereen op 1000 punten starten, kom je onder de 500 wordt je per PB gevraagd om je zelf weer te bewijzen lukt dat niet in 1 week dan zal je helaas de clan moeten verlaten)-Waarschijnlijk nog een project-Meer dan ook vaste meetings (er moeten dan ook mensen naar toe komen natuurlijk)-Een logo ()-Misschien wat projecten/events-Mensen die bij meetings willen zijn moeten dit wel melden zodat we van uit kunnen gaan dat er genoeg mensen zijn.Voor de mensen die niet bij de meeting waren/konden zijn van 30 december 2011 heeft het lid StijnGTA zich toegewerkt naar CO-leader hij zal verschillende taakjes ondernemen.Ik zelf ga dit jaar samen met Flixiee verder met Top Gear GTA IV, Flixiee zal voor de kunstwerkjes zorgen.Natuurlijk zal dit niet alles zijn wat er dit jaar gaat gebeuren we hopen op nog veel meer (sorry ik ben niet zo goed in het maken van belangrijke berichten) en misschien zal zo maar eens de naam GTA V tussen onze games kunnen verschijnen...Het ranken systeem zal vanaf heden worden ingevoerd:Hier onder zie je onze leden lijst natuurlijk is deze aangepast ik zelf kan denk ik niet mee doen aan de punten en rangen (het klinkt misschien een beetje oneerlijk en opschepperig maar wat zouden we zonder leader moeten?!)[table=header]Forumnaam| Rang| puntenaantal |Bassieboy35|Leader|n.v.t.Gtafreak009|Lid|1000Ronaldh3|Lid|1000Bram567|lid|1000Paul.kloosterman|lid|1000Flixiee|Co-leader|1500Upernoob|lid|1000Xezel|lid|1000xoex23|lid|1000BiglifeRPG|lid|1250*klm|lid|1000StijnGTA|Co-Leader|1500Joostyz|lid|1000Msigamer08|lid|1000PunkyF00L|lid|1000-zuko-|lid|1000Trixzzor|lid|1000.Nicole.|lid|1000myron.b|lid|1000JarnoG|lid|1000[/table] Punten worden gebaseerd op:Activiteit binnen de clan, posten binnen de clan, aanwezig zijn op meetings, dingen bedenken voor de clan etc.-Ieder lid behalve de CO's en leader start met een puntenaantal van 1000-De huidige CO's starten met een puntenaantal van 1500*(bij puntenaantal BiglifeRPG) BiglifeRPG heeft onze SA:MP server gemaakt daarvoor krijgt die 250 punten boven op zijn naam.Iedereen krijgt zo een eerlijke kans, deze kan je zelf benutten en maak daar ook gebruik van.Een actief lid hoeft géén gevaar te lopen.Stel je hebt het druk met je Real-Life en kan dus niks doen voor de Clan stuur me dan een PB, dit zal effect hebben dat je punten vermindering stopt/lager wordt!Rank namen zelf hebben we eigenlijk niet echt een goed idee voor, let nu vooral op het punten aantal! p.s. let erop CO worden wordt je niet bij een punten aantal van 1500! Bewerkt: 1 januari 2012 door bassieboy35
StijnGTA Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Zeer mooi en goed uitgelegd Bas Hopelijk wordt dit weer een zeer fijn jaar met de clan
myron.b Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 (bewerkt) en we wilden democratie invoeren? Bewerkt: 1 januari 2012 door myron.b
Flixiee Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Ziet er mooi uit, ik heb er zin in Hopelijk wordt het een leuk en succesvol jaar voor de clan!
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Op nog een jaar The Golden Guys Clan ! Felix ik heb een video met een paar graphic en car mods gemaakt: (Ik post hem zo)
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Ll66eRthBUo&feature=youtu.be Mods die ik heb gebruik:New Great Effects 1.6: LinkENB Series (Moet je zelf naar een goede setting zoeken )New Roads (Las Venturas: LinkLos Santos HQ Roads (Zie je niet in video) LinkVoor derest Car Mods (Die moet je zelf zoeken: Link voor modsDat zijn de mods die ik nu heb
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Part 4!!: http://www.youtube.com/watch?v=SBiema4Ycfc&feature=youtu.nl Hierbij is het ook gedaan .
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 (bewerkt) 2012 Een nieuwe start, een nieuw jaar tijd voor nieuwe dingen en nieuwe voornemens zo heeft deze clan dat ook. Natuurlijk moeten we een beetje bij de tijd blijven, tijd voor wat nieuws!Maar eerst nog even dit nogmaals een gelukkig nieuwjaar toegewenst!Dit jaar zullen we alweer één jaar bestaan, dat vraagt om een feestje maar nu natuurlijk nog niet!Dingen die ik/wij wil(len) gaan doen:-Rank systeem met punten (hierbij zal iedereen op 1000 punten starten, kom je onder de 500 wordt je per PB gevraagd om je zelf weer te bewijzen lukt dat niet in 1 week dan zal je helaas de clan moeten verlaten)-Waarschijnlijk nog een project-Meer dan ook vaste meetings (er moeten dan ook mensen naar toe komen natuurlijk)-Een logo ()-Misschien wat projecten/events-Mensen die bij meetings willen zijn moeten dit wel melden zodat we van uit kunnen gaan dat er genoeg mensen zijn.Voor de mensen die niet bij de meeting waren/konden zijn van 30 december 2011 heeft het lid StijnGTA zich toegewerkt naar CO-leader hij zal verschillende taakjes ondernemen.Ik zelf ga dit jaar samen met Flixiee verder met Top Gear GTA IV, Flixiee zal voor de kunstwerkjes zorgen.Natuurlijk zal dit niet alles zijn wat er dit jaar gaat gebeuren we hopen op nog veel meer (sorry ik ben niet zo goed in het maken van belangrijke berichten) en misschien zal zo maar eens de naam GTA V tussen onze games kunnen verschijnen...Het ranken systeem zal vanaf heden worden ingevoerd:Hier onder zie je onze leden lijst natuurlijk is deze aangepast ik zelf kan denk ik niet mee doen aan de punten en rangen (het klinkt misschien een beetje oneerlijk en opschepperig maar wat zouden we zonder leader moeten?!)[table=header]Forumnaam| Rang| puntenaantal |Bassieboy35|Leader|n.v.t.Gtafreak009|Lid|1000Ronaldh3|Lid|1000Bram567|lid|1000Paul.kloosterman|lid|1000Flixiee|Co-leader|1500Upernoob|lid|1000Xezel|lid|1000xoex23|lid|1000BiglifeRPG|lid|1250*klm|lid|1000StijnGTA|Co-Leader|1500Joostyz|lid|1000Msigamer08|lid|1000PunkyF00L|lid|1000-zuko-|lid|1000Trixzzor|lid|1000.Nicole.|lid|1000myron.b|lid|1000JarnoG|lid|1000[/table] Punten worden gebaseerd op:Activiteit binnen de clan, posten binnen de clan, aanwezig zijn op meetings, dingen bedenken voor de clan etc.-Ieder lid behalve de CO's en leader start met een puntenaantal van 1000-De huidige CO's starten met een puntenaantal van 1500*(bij puntenaantal BiglifeRPG) BiglifeRPG heeft onze SA:MP server gemaakt daarvoor krijgt die 250 punten boven op zijn naam.Iedereen krijgt zo een eerlijke kans, deze kan je zelf benutten en maak daar ook gebruik van.Een actief lid hoeft géén gevaar te lopen.Stel je hebt het druk met je Real-Life en kan dus niks doen voor de Clan stuur me dan een PB, dit zal effect hebben dat je punten vermindering stopt/lager wordt!Rank namen zelf hebben we eigenlijk niet echt een goed idee voor, let nu vooral op het punten aantal! p.s. let erop CO worden wordt je niet bij een punten aantal van 1500! bedoel je niet [table=header]Forumnaam| Rang| puntenaantal | Bassieboy35|Leader|n.v.t. Gtafreak009|Lid|1000 Ronaldh3|Lid|1000 Bram567|lid|1000 Paul.kloosterman|lid|1000 Flixiee|Co-leader|1500 Upernoob|lid|1000 Xezel|lid|1000 xoex23|lid|1000 BiglifeRPG|lid|1250* klm|lid|1000 StijnGTA|Co-Leader|1500 Joostyz|lid|1000 Msigamer08|lid|1000 PunkyF00L|lid|1000 -zuko-|lid|1000 Trixzzor|lid|1000 .Nicole.|lid|1000 myron.b|lid|1000 JarnoG|lid|1000 AeroCool|vriend|50[/table] Bewerkt: 1 januari 2012 door AeroCool
Bassieboy35 Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 @BiglifeRPG kan je die mods ook zonder problemen voor jezelf en anderen draaien op SA:MP? Zeer mooi verhaal , ik heb er echt van genoten . @Dennis Haha , als je er echt tussen wil kan ik dat wel doen maar bij jouw kan dan geen puntentelling
BiglifeRPG Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Ja die mods zorgen niet voor problemen (Bijna geen een mod zorgt voor problemen alleen map mods )
Recommended Posts