StijnGTA Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Ik had een deja vú :o haha, over wat ?
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Dat de post van xoex en aerocool onder elkaar kwamen met dezelfde tekst LOL
StijnGTA Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Dat de post van xoex en aerocool onder elkaar kwamen met dezelfde tekst LOL haha
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Punten verdienen! Zoals jullie weten doen we nu met punten, deze zullen er elke zondag bij of op komen dat ligt eraan wat je binnen de clan doet.(weet je hier nog niet vanaf? kijk in de hoofdpost onderaan staat het nieuws gespoilerd).Jullie kennen John hé?Hij is uiteindelijk ontsnapt maar er was nog iemand die van de storm wist en kon ontsnappen.We hebben het over 'Kyle' onderweg heeft hij wat foto's gemaakt maar zou graag de route weten die heeft genomen helaas is hij dat door zijn haast vergeten te doen.Kyle kwam ik opeens tegen en vroeg aan ons als jullie dit wouden doen hij gaf deze foto's aan me af:(gespoilerd) Zoals jullie kunnen zien begon Kyle hier.En eindigde hier.Hij kon geen vliegtuig nemen bij alle airports aangezien deze stuk waren.Degene die via PB mij de route geeft (op de kaart) zal deze week 50 bonuspunten krijgen!Uiterlijk zondag voor 12:00 inleveren! (8-1-2012) Bewerkt: 3 januari 2012 door bassieboy35
StijnGTA Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Heel leuk idee en ook leuk om te doen Mijn antwoord is al opgestuurd
xoex23 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Ik heb een probleempje op IV meetings kan ik niet komen.. hoe gaan we dat oplossen? btw kan ik nog admin worden op sa:mp biglife?
Flixiee Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Ik heb een probleempje op IV meetings kan ik niet komen.. hoe gaan we dat oplossen? btw kan ik nog admin worden op sa:mp biglife? Hoezo doet je IV/EFLC het niet? Al geprobeerd te herinstalleren?
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Wat geeft hij aan voor probleem?
BiglifeRPG Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Ik heb een probleempje op IV meetings kan ik niet komen.. hoe gaan we dat oplossen? btw kan ik nog admin worden op sa:mp biglife? Ja dat kan
xoex23 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Ik heb een probleempje op IV meetings kan ik niet komen.. hoe gaan we dat oplossen? btw kan ik nog admin worden op sa:mp biglife? Hoezo doet je IV/EFLC het niet? Al geprobeerd te herinstalleren? Is 3 keer genoeg? Maar goed ik baal er ook van.... Ga dan binnekort (tegen beter weten in) het nog maar eens proberen Ik heb een probleempje op IV meetings kan ik niet komen.. hoe gaan we dat oplossen? btw kan ik nog admin worden op sa:mp biglife? Ja dat kan Omdat het kan jaaaa *Zingt parodie van dus dusdavid* Bewerkt: 4 januari 2012 door xoex23
Bassieboy35 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Dat denk ik niet Denken jullie er wel aan het antwoord in te leveren?
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Jep Op medium liep alles soepel... Ik denk dat ik vrijdag De complete edtion op nieuw ga instaleren... Willen jullie voor mij duimen?
StijnGTA Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Jep Op medium liep alles soepel... Ik denk dat ik vrijdag De complete edtion op nieuw ga instaleren... Willen jullie voor mij duimen? ja, ik zal duimen zoals Bas al zei : niet vergeten het antwoord Binnen te leveren te laatste op 08/01/12 dacht ik
Recommended Posts