Bassieboy35 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Jep Op medium liep alles soepel... Ik denk dat ik vrijdag De complete edtion op nieuw ga instaleren... Willen jullie voor mij duimen? ja, ik zal duimen zoals Bas al zei : niet vergeten het antwoord Binnen te leveren te laatste op 08/01/12 dacht ik Ik zal ook duimen , alleen niet zo lang totdat ik weer een beugel moet Haha ja, ik heb nog maar een antwoord plus het is niet zo moeilijk dacht ik
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 ja, ik zal duimen Dankje voor je steun... Haha ja, ik heb nog maar een antwoord plus het is niet zo moeilijk dacht ik Die van mij komt eraan !
BiglifeRPG Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Ik heb LA Noire en RDR voor de Xbox 360 gekocht voor 60 euro , en ik heb EFLC voor de pc gekocht Dus ik kan binnenkort weer meedoen met de meetings
StijnGTA Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Jep Op medium liep alles soepel... Ik denk dat ik vrijdag De complete edtion op nieuw ga instaleren... Willen jullie voor mij duimen? ja, ik zal duimen zoals Bas al zei : niet vergeten het antwoord Binnen te leveren te laatste op 08/01/12 dacht ik Ik zal ook duimen , alleen niet zo lang totdat ik weer een beugel moet Haha ja, ik heb nog maar een antwoord plus het is niet zo moeilijk dacht ik Zoo moelijk is het inderdaad niet, en het is nog leuk ook
paul.kloosterman Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Jep Op medium liep alles soepel... Ik denk dat ik vrijdag De complete edtion op nieuw ga instaleren... Willen jullie voor mij duimen? ja, ik zal duimen zoals Bas al zei : niet vergeten het antwoord Binnen te leveren te laatste op 08/01/12 dacht ik WAT ZEI 'IE? KAN HET NIET LEZEN!!!!!!
xoex23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Nee ik kan het ook niet lezen.... Mischien kan bas ons helpen.
Bassieboy35 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Ik wil jullie wel helpen maar dan vraag ik €50!! Maar mensen je kan dus het antwoord nog tot zondag inleveren voor 12:00.
xoex23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Pssst oke.. *geeft geld* Stuur maar via pb.. Niet veder vertellen he ?
Flixiee Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 (bewerkt) Yay Bewerkt: 6 januari 2012 door Flixiee
StijnGTA Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Morgen jarig! Alvast proficiat gewenst
xoex23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 ook al vast gefeliciteerd Vergeet de pb niet he?
myron.b Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Ik heb een video gemaakt van gta4,een race voor Brucie. Als ik hem geüpload hebt op YT komt die in dit bericht te staan EDIT: coming...
Recommended Posts