xoex23 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Bedankt! Het stukje appeltaart stat op je profiel xoex Heb het lekker op gegeten...
xoex23 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Zo net disc 2 van gta Iv der in gedaan.. Nu maar hopen dat ie klaar is voor die kut nieuwjaar receptie die om 5:00 begint
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Ik ga weer verder met L.A Noire nog 3 cases
TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Jij no-life't zwaar op L.A. Noire, vriend
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Jij no-life't zwaar op L.A. Noire, vriend Idd Ik zit er zowat de hele dag achter BTW: ik moet nog 2 cases (Morgen ga ik er mee verder) Bewerkt: 7 januari 2012 door BiglifeRPG
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Is er morgen een meeting op EFLC?
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 DOE EENS NORMAAL MAN! http://www.youtube.com/watch?v=u9syaYiOCXc
TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Politiek boeit me geen flikker, heb wat filmpjes bekeken van die Wilders en hij is godverdomme geniaal
paul.kloosterman Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Politiek boeit me geen flikker, heb wat filmpjes bekeken van die Wilders en hij is godverdomme geniaal -____________________- mss ben je net zoals al die andere stemmers van de pvv, politiek boeit hun geen flikker, dus vallen ze meteen in de handen van die populist die alleen maar snel stemmen wil scoren maar verder geen concrete plannen heeft en gemakkelijk belangrijke dingen aan de kant gooit zoals een breekpunt... wat een genie hoor..... -,-
TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Wat zeik je, vriend. Ik zeg gewoon dat het me niet boeit..
Bassieboy35 Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Laten we het leuk houden , gelukkig zijn er mensen opgeleid voor de politiek en kunnen we hun het werk laten doen .
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Laten we het leuk houden , gelukkig zijn er mensen opgeleid voor de politiek en kunnen we hun het werk laten doen . Ja, cola belasting zeker, rot toch een eind op man (Niet jij bassie)
StijnGTA Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Laten we het leuk houden , gelukkig zijn er mensen opgeleid voor de politiek en kunnen we hun het werk laten doen . Ja, cola belasting zeker, rot toch een eind op man (Niet jij bassie) Je hoeft je niet zoo optewinden over dat soort dingen, iedereen heeft een andere meening over politiek. Als we hierover gaan discusieren kunnen we over veel dingen discusieren Dus daarom een ander onderwerp: hoe is de kerstvakantie die helaas bijna op zijn einde is ( of voor mij tog ) bij jullie verlopen ?
Flixiee Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Ik zit met bergen huiswerk, die docenten hebben blijkbaar geen idee dat er ook nog een wereld is buiten huiswerk..
Recommended Posts