Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedankt! :)

Het stukje appeltaart stat op je profiel xoex ;)

Heb het lekker op gegeten...

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Zo net disc 2 van gta Iv der in gedaan..

Nu maar hopen dat ie klaar is voor die kut nieuwjaar receptie die om 5:00 begint

Geplaatst: (bewerkt)

Jij no-life't zwaar op L.A. Noire, vriend :puh:

Idd :7 Ik zit er zowat de hele dag achter :7 BTW: ik moet nog 2 cases :D (Morgen ga ik er mee verder)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Politiek boeit me geen flikker, heb wat filmpjes bekeken van die Wilders en hij is godverdomme geniaal :D

Geplaatst:

Politiek boeit me geen flikker, heb wat filmpjes bekeken van die Wilders en hij is godverdomme geniaal :D

-____________________-

mss ben je net zoals al die andere stemmers van de pvv, politiek boeit hun geen flikker, dus vallen ze meteen in de handen van die populist die alleen maar snel stemmen wil scoren maar verder geen concrete plannen heeft en gemakkelijk belangrijke dingen aan de kant gooit zoals een breekpunt...

wat een genie hoor..... -,-

Geplaatst:

Laten we het leuk houden :Y, gelukkig zijn er mensen opgeleid voor de politiek en kunnen we hun het werk laten doen ;).

Geplaatst:

Laten we het leuk houden :Y, gelukkig zijn er mensen opgeleid voor de politiek en kunnen we hun het werk laten doen ;).

Ja, cola belasting zeker, rot toch een eind op man (Niet jij bassie)

Geplaatst:

Ja, cola belasting zeker, rot toch een eind op man (Niet jij bassie)

Je hoeft je niet zoo optewinden over dat soort dingen, iedereen heeft een andere meening over politiek. Als we hierover gaan discusieren kunnen we over veel dingen discusieren ;)

Dus daarom een ander onderwerp: hoe is de kerstvakantie die helaas bijna op zijn einde is ( of voor mij tog :puh: ) bij jullie verlopen ? :)

Geplaatst:

Ik zit met bergen huiswerk, die docenten hebben blijkbaar geen idee dat er ook nog een wereld is buiten huiswerk..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...