BiglifeRPG Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Kerstvakantie? Die ging wel Ik was vannacht om 3 uur vertrokken richting Frankrijk, dus we waren er rond 10en. Toen ben ik gaan slapen en ik ben dernet wakker geworden
Bassieboy35 Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Felix heb ik ook , ik ben soms echt jaloers op mensen die een baan en huis hebben die moeten wel werken maar je kiest een leuk beroep dus heb je er plezier in + je verdient geld. Wij moeten een beetje saaie dingen gaan doen en verdienen daarbij geen cent.
StijnGTA Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Felix heb ik ook , ik ben soms echt jaloers op mensen die een baan en huis hebben die moeten wel werken maar je kiest een leuk beroep dus heb je er plezier in + je verdient geld. Wij moeten een beetje saaie dingen gaan doen en verdienen daarbij geen cent. Huiswerk in de kerstvakantie is echt kut, gelukkig heb ik dit jaar niks te doen Maar ik heb voor de kerstvakantie wel 3 weken examens gehad
Flixiee Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Felix heb ik ook , ik ben soms echt jaloers op mensen die een baan en huis hebben die moeten wel werken maar je kiest een leuk beroep dus heb je er plezier in + je verdient geld. Wij moeten een beetje saaie dingen gaan doen en verdienen daarbij geen cent. Huiswerk in de kerstvakantie is echt kut, gelukkig heb ik dit jaar niks te doen Maar ik heb voor de kerstvakantie wel 3 weken examens gehad Wij binnenkort een toetsweek van 2 weken, NA de kerstvakantie, ze zijn hier een beetje gek geworden
BiglifeRPG Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 School faalt gewoon te hard Ben ik ff blij dat ik niet meer op school zit.
StijnGTA Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Felix heb ik ook , ik ben soms echt jaloers op mensen die een baan en huis hebben die moeten wel werken maar je kiest een leuk beroep dus heb je er plezier in + je verdient geld. Wij moeten een beetje saaie dingen gaan doen en verdienen daarbij geen cent. Huiswerk in de kerstvakantie is echt kut, gelukkig heb ik dit jaar niks te doen Maar ik heb voor de kerstvakantie wel 3 weken examens gehad Wij binnenkort een toetsweek van 2 weken, NA de kerstvakantie, ze zijn hier een beetje gek geworden ja, examns/toetsweken na vakantie is echt wel Kl*te
xoex23 Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Zo ik ga weer op zoek naar hiddenpackages... net uit school
StijnGTA Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 hier gaat alles goed buiten dat school terug begonnen is Met jou ?
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Met mij gaat het goed , met jullie? . Iedereen al het jaarboek gelezen wij als clan staan erin, Top Gear GTA IV, ikzelf als persoon en mijn naam word vaak genoemd () :$
BiglifeRPG Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 (bewerkt) ? Allemaal zo opgefokt omdat ze erin staan Bewerkt: 9 januari 2012 door BiglifeRPG
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Met mij gaat het goed , met jullie? . Iedereen al het jaarboek gelezen wij als clan staan erin, Top Gear GTA IV, ikzelf als persoon en mijn naam word vaak genoemd () :$ SwS staat er ook in
Recommended Posts