Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Kerstvakantie? Die ging wel :puh: Ik was vannacht om 3 uur vertrokken richting Frankrijk, dus we waren er rond 10en. Toen ben ik gaan slapen en ik ben dernet wakker geworden :puh:

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Felix heb ik ook :(, ik ben soms echt jaloers op mensen die een baan en huis hebben die moeten wel werken maar je kiest een leuk beroep dus heb je er plezier in + je verdient geld. Wij moeten een beetje saaie dingen gaan doen en verdienen daarbij geen cent.

Geplaatst:

Felix heb ik ook :(, ik ben soms echt jaloers op mensen die een baan en huis hebben die moeten wel werken maar je kiest een leuk beroep dus heb je er plezier in + je verdient geld. Wij moeten een beetje saaie dingen gaan doen en verdienen daarbij geen cent.

Huiswerk in de kerstvakantie is echt kut, gelukkig heb ik dit jaar niks te doen :puh:

Maar ik heb voor de kerstvakantie wel 3 weken examens gehad :clown:

Geplaatst:

Huiswerk in de kerstvakantie is echt kut, gelukkig heb ik dit jaar niks te doen :puh:

Wij binnenkort een toetsweek van 2 weken, NA de kerstvakantie, ze zijn hier een beetje gek geworden :?:N

Geplaatst:

School faalt gewoon te hard :7

Ben ik ff blij dat ik niet meer op school zit. :D

Geplaatst:

Wij binnenkort een toetsweek van 2 weken, NA de kerstvakantie, ze zijn hier een beetje gek geworden :?:N

ja, examns/toetsweken na vakantie is echt wel Kl*te :7

Geplaatst:

Met mij gaat het goed :), met jullie? :).

Iedereen al het jaarboek gelezen wij als clan staan erin, Top Gear GTA IV, ikzelf als persoon en mijn naam word vaak genoemd (:D) :$

Geplaatst: (bewerkt)

:7

?

:7

Allemaal zo opgefokt omdat ze erin staan :7

Bewerkt: door BiglifeRPG
AeroCool (gast)
Geplaatst:

Met mij gaat het goed :), met jullie? :).

Iedereen al het jaarboek gelezen wij als clan staan erin, Top Gear GTA IV, ikzelf als persoon en mijn naam word vaak genoemd (:D) :$

SwS staat er ook in :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...