xoex23 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 (bewerkt) Oke Shotyoudie is trouwens ook bezig te fixen dat we deathmatch en de andere random shit kunnen doen Mensen laten we eens wat actiever worden! Bewerkt: 19 januari 2012 door xoex23
BiglifeRPG Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Oke Shotyoudie is trouwens ook bezig te fixen dat we deathmatch en de andere random shit kunnen doen Mensen laten we eens wat actiever worden! Heel aardig dat je dit doet Shotyoudie, maar ik vind het schieten in S.A kut.
Bassieboy35 Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Oke Shotyoudie is trouwens ook bezig te fixen dat we deathmatch en de andere random shit kunnen doen Mensen laten we eens wat actiever worden! Bedankt Shotyoudie! En daar ben ik het mee eens, wie komt er zondag? (als er een keer veel mensen zijn spelen we een keer als échte clan!)
xoex23 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Zondag heb ik een verjaardag van een vriend dus dat gaat hem niet worden. Iemand nog zin om trouwens morgen te komen ?
Bassieboy35 Geplaatst: 20 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd iniedergeval ! Als ik morgen kan, kan ik niet garanderen .
BiglifeRPG Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Ik heb internet verbindings problemen, daarom ben ik niet vaak online
xoex23 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd iniedergeval ! Als ik morgen kan, kan ik niet garanderen . Zal het zeggen
xoex23 Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Straks sampen? Als er veel mensen komen is het ook een stuk leuker
StijnGTA Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Oke Shotyoudie is trouwens ook bezig te fixen dat we deathmatch en de andere random shit kunnen doen Mensen laten we eens wat actiever worden! Bedankt Shotyoudie! En daar ben ik het mee eens, wie komt er zondag? (als er een keer veel mensen zijn spelen we een keer als échte clan!) Ik zal er helaas niet kunnen bij zijn
Bassieboy35 Geplaatst: 21 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Sorry ik kan nu niet , misschien straks . @Stijn is goed, ik zou er rekening mee houden Ohja zorg dat je allemaal voor volgende week zondag dat TBogT het doet! Je hoort zo snel mogelijk waarom .
xoex23 Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Ik zal het probeeren! Ik ga nu dan maar offline. in je eetnje is best saai
3LOPIX Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Eey! Alles goed jongens? Hopelijk kennen jullie me nog wel Wat dachten jullie er van eens een keer weer een meeting te houden? Ik ben er graag bij.
StijnGTA Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Eey! Alles goed jongens? Hopelijk kennen jullie me nog wel Wat dachten jullie er van eens een keer weer een meeting te houden? Ik ben er graag bij. offcourse, met mij is alles goed,met jou ? ik geloof dat er morgen een meeting is, op SA:MP denk ik
Recommended Posts