BiglifeRPG Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Ik denk dat ik eruit stap. Hoe bedoel je? Lol? Ik zei: Ik denk dat ik uit de clan stap.
Bassieboy35 Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Er zijn regelmatig meetings, alleen komt er dan niemand Oke, punt. Maar dan kunnen we toch mensgens van tevoren pb'en? Zoveel moeite is dat niet en anders wil ik best meehelpen hoor Kunnen we anders niet meer meetings doen op sa? Met mijn gta IV en EFLC ben ik weer bezig dus dat word verholpen. (hoop ik) Zal ik in het vervolg doen Ik denk dat ik eruit stap. Oh oké . Heb je misschien ook de reden, dan kunnen we dat misschien verbeteren .
TekaLoca Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Waarom zoute gy uit de clan wille gaan jonguh? D: niet dat ik me d'r mee mag bemoeien ofzo hoor, hehe
Flixiee Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Ik denk dat ik eruit stap. Hoe bedoel je? Lol? Ik zei: Ik denk dat ik uit de clan stap. Oke
BiglifeRPG Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Er zijn regelmatig meetings, alleen komt er dan niemand Oke, punt. Maar dan kunnen we toch mensgens van tevoren pb'en? Zoveel moeite is dat niet en anders wil ik best meehelpen hoor Kunnen we anders niet meer meetings doen op sa? Met mijn gta IV en EFLC ben ik weer bezig dus dat word verholpen. (hoop ik) Zal ik in het vervolg doen Ik denk dat ik eruit stap. Oh oké . Heb je misschien ook de reden, dan kunnen we dat misschien verbeteren . Nou, ik wil niet mierenneuken maar. (Niks tegen Flixiee en stijn) Ik heb een hele SA-MP Server in elkaar geknutseld. (Ben ik weken aan bezig geweest) En ik ben maar een lid. Wat doen hun 2? Niks... Kan hard zijn, maar dat is hoe ik erover denk.
TekaLoca Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 (bewerkt) Ik wil me d'r niet weer mee bemoeien maar als je denkt dat je het Co-Leiderschap verdient binnen een clan of gang, kan je het beste een PB sturen (/discussie starten) met de oprichter. .. en zo denk ik er weer over .. moest een spoiler zijn, daarom EDIT Bewerkt: 31 januari 2012 door TekaLoca
Flixiee Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Van mij mag je dat zeggen, maar ik kan niet overweg met SA:MP of MTA. Ik snap daar dus geen reet van Maar misschien klopt het ook wat je zegt.
BiglifeRPG Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Van mij mag je dat zeggen, maar ik kan niet overweg met SA:MP of MTA. Ik snap daar dus geen reet van Maar misschien klopt het ook wat je zegt. Ik praat niet specifiek over SA-MP. Ik bedoel eingelijk: Wat hebben jij en Stijn nou eingelijk voor de clan gedaan?
Flixiee Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Van mij mag je dat zeggen, maar ik kan niet overweg met SA:MP of MTA. Ik snap daar dus geen reet van Maar misschien klopt het ook wat je zegt. Ik praat niet specifiek over SA-MP. Ik bedoel eingelijk: Wat hebben jij en Stijn nou eingelijk voor de clan gedaan? Misschien dat je dat niet direct ziet, maar indirect wel. Maar ik laat dat aan jou over want ik heb geen zin in een wellus nietus gesprek
StijnGTA Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 (bewerkt) Van mij mag je dat zeggen, maar ik kan niet overweg met SA:MP of MTA. Ik snap daar dus geen reet van Maar misschien klopt het ook wat je zegt. Ik praat niet specifiek over SA-MP. Ik bedoel eingelijk: Wat hebben jij en Stijn nou eingelijk voor de clan gedaan? Mjah, ik begrijp wat je bedoelt maar we doen meer als je denkt hoor, alleen wat meer achter de schermen . Ik vind het spijtig dat je erover denk weg te gaan Bewerkt: 31 januari 2012 door StijnGTA
Bassieboy35 Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Macht moet niet heel veel uitmaken in een clan toch? Het gaat om de fun, right?
BiglifeRPG Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 (bewerkt) Macht moet niet heel veel uitmaken in een clan toch? Het gaat om de fun, right? Ja ok, maar toch vind ik het niet terecht. Bewerkt: 31 januari 2012 door BiglifeRPG
xoex23 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Wat ik dan wel op moet merken is dat DIRECT biglife meer heeft gedaan dan Flixxie en Stijn. (niks tegen jullie hoor, jullie zijn topgozers)
Flixiee Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Wat ik dan wel op moet merken is dat DIRECT biglife meer heeft gedaan dan Flixxie en Stijn. (niks tegen jullie hoor, jullie zijn topgozers) Dat klopt ook
Recommended Posts