xoex23 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Die topgozers of die DIRECTE REDEN?
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Stijn als ik voor 8 uur geen reactie krijgt met wat jij doet leave ik. Gevolg: SA-MP server is dan weg.
myron.b Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Waar gaat dit over? Ik snap het niet.(kan aan mij liggen) Wat is nou het probleem? Bewerkt: 1 februari 2012 door myron.b
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb al een antwoord gegeven, kvind het zelf niks maarja. Ik wacht af op een antwoord van bassie.
Bassieboy35 Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Stijn als ik voor 8 uur geen reactie krijgt met wat jij doet leave ik. Gevolg: SA-MP server is dan weg. Zie me niet verkeerd, maar dit valt volgensmij onder onderwerp dreigen. Graag in gevolg stuur een PB over commoties zodat de andere leden hier niet onder leiden. (geld voor iedereen trouwens ) Maar waarvoor begin je nu eigenlijk zo? Eerst was er toch ook niets aan de hand? Ik heb al een antwoord gegeven, kvind het zelf niks maarja. Ik wacht af op een antwoord van bassie. Rangen maken toch niet zo veel uit? Ikzelf probeer als lid voor te komen en wil ik ook zo goed mogelijk blijven vol houden, zo laat je zien dat iedereen gelijk is en dat je samen een leuke clan kan hebben.
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 @Bassie, dreigen? Laat me niet lachen... @Je antwoord, ok maar alsnog...
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Ok, ik heb mijn beslissing genomen. Ik stap eruit. *Doet licht uit en kamerdeur opslot, legt sleutel bij de balie.* Spijt me, maar de SA-MP server word opgeheven. Bewerkt: 1 februari 2012 door BiglifeRPG
.Nicole. Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 sorry dat ik al erg lang interactief ben in de clan het is namelijk moeilijk een gang te hebben en ook nog in een clan zitten Ik ga proberen om weer actief te worden in TGGC Mvg. .Nicole.
Flixiee Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ok, ik heb mijn beslissing genomen. Ik stap eruit. *Doet licht uit en kamerdeur opslot, legt sleutel bij de balie.* Spijt me, maar de SA-MP server word opgeheven. Jammer dat je weggaat. Maar de tijd dat je er was was leuk, echt waar
Bassieboy35 Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Jammer dat de SA server ook nog bij achteraan gaat. @Nicole geen probleem, dingen als school zijn belangrijker .
Flixiee Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Die topgozers of die DIRECTE REDEN? Op die directe reden gezien Maar bedankt voor het compliment Wederzijds natuurlijk ook
StijnGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Die topgozers of die DIRECTE REDEN? Op die directe reden gezien Maar bedankt voor het compliment Wederzijds natuurlijk ook haha, jij bent ook een topgozer @biglife : spijtig dat je weggaat en de server ook... Bewerkt: 1 februari 2012 door StijnGTA
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Guys, ik weet dat jullie niet zonder me kunnen. :$ Ik join wel weer voor deze keer.
Recommended Posts