BiglifeRPG Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Beetje actiefheid erin houden zeker.
StijnGTA Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 (bewerkt) leuk onderwerp ik draag schoenen van hilfiger op het moment Ik en twee vrienden hebben een youtube channel op gestart over Games, We zijn gisteren gestart en gaan proberen elke dag of tog meermaals per week een nieuwe video te uploaden En omdat ik jullie ondertussen al 2-3 maanden terug geleden heb verteld dat ik eens een video ging maken over battlefield kan je daar altijd is gaan kijken http://www.youtube.com/user/mattheys27?feature=mhee Bewerkt: 7 februari 2012 door StijnGTA
Bassieboy35 Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Nice! Met welk bewerkingsprogramma ?
StijnGTA Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Nice! Met welk bewerkingsprogramma ? AVS video editor wel men eerste filmpjes die ik gefilmd+bewerkt heb dus het is niet zoo suuper maar en tog tevereden als eerste filmpjes, als iemand tips heeft,of een suggestie is het altijd welkom
myron.b Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 (bewerkt) Meen je dat nou :') Nee i'm just kidding.... Ik zal morgen wel een foto zoeken van me 'eenvoudige' schoentjes. Bewerkt: 7 februari 2012 door myron.b
Bassieboy35 Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Nice! Met welk bewerkingsprogramma ? AVS video editor wel men eerste filmpjes die ik gefilmd+bewerkt heb dus het is niet zoo suuper maar en tog tevereden als eerste filmpjes, als iemand tips heeft,of een suggestie is het altijd welkom Oki ze zijn erg goed hoor!
StijnGTA Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 @bas, thanks ! @Stijn Geabboneerd. thanks ! Ik heb ook direct terug geaboneerd Er zullen misschien ook wel video's komen van GTA en later waarschijnlijk ook van MW3 maar die doet een vriend. Ik ben nu bezig van elke SP missie een video te maken
Davedavy Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 Wat een interessant onderwerp weer... Laten we dan switchen , want ik heb zojuist een nieuwe jas besteld
paul.kloosterman Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 dooddoener: Koud he? heb zonet ff foto's gemaakt van mn 2 oude stuurtjes zodat die op marktplaats kunnen... hopelijk levert het nog wat op. heb ook nog een webcam die op marktplaats moet maar daar zoek ik het boekje ed nog bij... ow ja en moet eigenlijk ook leren voor SK SE...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 Ook al SK? Heb morgen proefwerk maar dat is mijn slechtste vak .
BiglifeRPG Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 (bewerkt) Network-ID: TGGCMinecraft Password: 123 IP: 5.69.167.109:7777 Bewerkt: 8 februari 2012 door BiglifeRPG
BiglifeRPG Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 (bewerkt) Dubbelpost Bewerkt: 8 februari 2012 door BiglifeRPG
Recommended Posts