Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

vakantie? Ik heb pas vanaf volgende week zaterdag vakantie, heb alleen maandag een dagje extra vrij.

Geplaatst:

ik heb de 25ste pas vakantie, en nu weekend. Maar kan niet echt genieten van het weekend...

Een friend van me heeft donderdag avond een zwaar auto-ongeluk gehad en werd pas 's ochtends vroeg de volgende dag gevonden...

Geplaatst:

ik heb de 25ste pas vakantie, en nu weekend. Maar kan niet echt genieten van het weekend...

Een friend van me heeft donderdag avond een zwaar auto-ongeluk gehad en werd pas 's ochtends vroeg de volgende dag gevonden...

Wow, dat ziet er ernstig uit :s En vooral dat hij een nacht lang in dat wrak heeft gelegen, vreselijk!

Geplaatst:

Ik heb al van donderdag avond vakantie :puh:

Ziet er inderdaad erg uit,hoe gaat het met hem ?

Geplaatst:

Sterkte!

Geplaatst:

Wel even gedaan, ik ben nu verslaafd aan World of Tanks :$, maar foto's willen telkens niet invoegen op de een of andere manier :(.

Geplaatst:

Haha, ik heb ook zon spelletje dat ik een heel korte tijd heel veel gespeeld heb.

Nu speel ik het nooit meer.

Het heet sauerbraten.

Download Klik

Het is een soort van halo, ik speelde vaak botmatch.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...