TekaLoca Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2012 Zo zo, hoe gaat die hier? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Zo zo, hoe gaat die hier? goed e en met jou ? @bassie : Proficiat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Bien ¿Y tú? Dankje . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Muy bien, como va la vida? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 También . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Bien bien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Rot spaans. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Rot spaans. mooie taal tog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Rot spaans. mooie taal tog Nee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb al van donderdag avond vakantie Ziet er inderdaad erg uit,hoe gaat het met hem ? hij licht momenteel in een kunstmatige coma, want hij had een schedelbreukfractuur waaraan hij is geopereerd en hij heeft nog een bloedpropje. Ook was hij zwaar onderkoeld. Maar ze laten hem nu eerst in coma zodat hij wat kan herstellen. Nu is alleen de vraag hoe hij daaruit gaat komen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb al van donderdag avond vakantie Ziet er inderdaad erg uit,hoe gaat het met hem ? hij licht momenteel in een kunstmatige coma, want hij had een schedelbreukfractuur waaraan hij is geopereerd en hij heeft nog een bloedpropje. Ook was hij zwaar onderkoeld. Maar ze laten hem nu eerst in coma zodat hij wat kan herstellen. Nu is alleen de vraag hoe hij daaruit gaat komen... Ik hoop echt dat het goedkomt,hou je sterk e ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb al van donderdag avond vakantie Ziet er inderdaad erg uit,hoe gaat het met hem ? hij licht momenteel in een kunstmatige coma, want hij had een schedelbreukfractuur waaraan hij is geopereerd en hij heeft nog een bloedpropje. Ook was hij zwaar onderkoeld. Maar ze laten hem nu eerst in coma zodat hij wat kan herstellen. Nu is alleen de vraag hoe hij daaruit gaat komen... Dat klinkt inderdaad ernstig Veel sterkte! Weten ze ook al wat meer over de toedracht van het ongeluk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb al van donderdag avond vakantie Ziet er inderdaad erg uit,hoe gaat het met hem ? hij licht momenteel in een kunstmatige coma, want hij had een schedelbreukfractuur waaraan hij is geopereerd en hij heeft nog een bloedpropje. Ook was hij zwaar onderkoeld. Maar ze laten hem nu eerst in coma zodat hij wat kan herstellen. Nu is alleen de vraag hoe hij daaruit gaat komen... Dat klinkt inderdaad ernstig Veel sterkte! Weten ze ook al wat meer over de toedracht van het ongeluk? nee, behalve dat het een eenzijdig ongeluk was, oftewel er was geen andere auto bij betrokken... het word nog onderzocht, maar het kan van alles wezen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb al van donderdag avond vakantie Ziet er inderdaad erg uit,hoe gaat het met hem ? hij licht momenteel in een kunstmatige coma, want hij had een schedelbreukfractuur waaraan hij is geopereerd en hij heeft nog een bloedpropje. Ook was hij zwaar onderkoeld. Maar ze laten hem nu eerst in coma zodat hij wat kan herstellen. Nu is alleen de vraag hoe hij daaruit gaat komen... heel veel sterkte! Vraagje: zit er eigelijk een onderzoeksteam op? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2012 belangrijk! Jongens, dit bericht is niet zo leuk maar ook erg onverwacht. Wij (Flixiee, StijnGTA en ik) hebben gisteren besloten om de clan op te heven. Dit heeft een aantal redenen:-Er is te veel inactiviteit-We willen onze tijd niet meer gaan besteden aan een clan die inactief is-Wij hebben niet meer zo zin in GTA, we wachten wel op GTA V-En mijn schoolsituatie is wat verminderdWe vinden het zelf best jammer, maar het is nu eenmaal zo.Bij deze wil ik iedereen bedanken die mee heeft geholpen aan de clan en de clan leuk heeft gehouden! We zijn BiglifeRPG ook dankbaar voor het opzetten van de server, StijnGTA en Flixiee wil ik ook bedanken voor wat jullie gedaan hebben binnen de clan. En natuurlijk alle andere gezellige leden: Gtafreak009Ronaldh3Bram567Paul.kloostermanFlixieeUpernoobXezelxoex23 (extra bedankt voor het willen organiseren van SA meetings )BiglifeRPGklmJoostyzMsigamer08PunkyF00L-zuko-Trixzzor.Nicole.myron.bJarnoGEn oud-leden.Natuurlijk zou ik nog graag contact houden .De clan zal nog tot vanavond (rond 22:00 uur) open blijven. Mvg, Bassieboy35, Flixiee en StijnGTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts