Bassieboy35 Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Mensen met EFLC mogen joinen
Flixiee Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Alle nieuwe leden van harte welkom En Bas gefeliciteerd met de vooruitgangen
Bassieboy35 Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2011 (bewerkt) Bedankt 2 Mededelingen 1. Xezel heeft minder tijd en komt minder online2. Goed nieuwsNa wat overleg vonden we iets leuk om te doen die waarschijnlijk morgen uitkomt we hadden het idee om sommige mensen in een krant te zetten die zelfgemaakt is via internet om de leden wat meer te betrekken Bewerkt: 6 september 2011 door bassieboy35
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 (bewerkt) hier heb je de eerste uitgave: http://www.zelfkrantmaken.nl/ndo2o4denc4ec/is het voor eenmalig of moeten we dit vaker doen? Het is helaas niet mogelijk om hem als afbeelding te plaatsen Bewerkt: 7 september 2011 door bassieboy35
xyzze01 Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 hier heb je de eerste uitgave: http://www.zelfkrantmaken.nl/ndo2o4denc4ec/is het voor eenmalig of moeten we dit vaker doen? Het is helaas niet mogelijk om hem als afbeelding te plaatsen hij is erg mooi geworden! het is wel leuk om nog een keer te doen ik stem voor
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Haha dankje en om de hoeveel tijd of gewoon elke dag? maar heb het druk vandaag dus kom vanvond niet meer online alleen op ipod heb namelijk 6 uur wedstrijd en moet nog beetje huiswerk maken, eten en stickers op de boeken plakken.
xyzze01 Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Haha dankje en om de hoeveel tijd of gewoon elke dag? maar heb het druk vandaag dus kom vanvond niet meer online alleen op ipod heb namelijk 6 uur wedstrijd en moet nog beetje huiswerk maken, eten en stickers op de boeken plakken. ik denk gwn 1 keer in de maand is genoeg ik heb eventjes een vraagje aan jou btw hoe verander ik me profiel? als ik plaatje wil toevoegen hoe moet dat dan? :$
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Oké misschien iets korter, oh dat zet je [ img] daar tussen de link en dan [/img ] zonder spaties
xyzze01 Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 dat is juit het probleem xd welke link? bij bestanden is toch geen link ofwel?
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Je zet de foto's dan op een site als photobucket
Flixiee Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Die krant is wel leuk ja Elke maand is wel genoeg, en als er veel nieuws is, elke 2 weken een bonus uitgave ofzo?
Recommended Posts