xoex23 Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 (bewerkt) die krant is Very nice. (toekomsstig?) logo komt er aan EDIT: Iemand nog ieden voor letter types kleuren enzo ??? Bewerkt: 7 september 2011 door xoex23
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Bedankt Euhm niet echt maar misschien kan die rode rand om de letters weg? Sorry dat ik zo zeur
xoex23 Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Sorry dat ik zo zeur Maakt mij niks uit. Hoe meer input hoe beter!
StijnGTA Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 prachtig werk die krant, ik ben voor dat je ermee mag doorgaan
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Bedankt allebei ik ga misschien nog wat regelen we staan binnekort 4 maanden (op papier al ander half jaar via IV) het is niet echt een grote mijlpijl maar ga denk ik binnen kort een dagje vrij maken (liefst in het weekend) waar we bijna heel de dag door spelen maar ik heb dan wat organisators nodig die ook het programma etc. weten op het eind zijn er nog wat dingen te winnen maar het zijn niet echt vet prijzen hoor. Denk aan een van de schrijvers van de krant of een dagje gereden worden etc. (je hebt er niks aan maar het is meer voor de fun ) je mag je dus nu aanmelden als organisator 2 plaatsen vrij wie als eerst de bij is maakt natuurlijk niet direct kans.
Flixiee Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Leuk idee Ik kom zeker, maar ik denk dat ik geen tijd heb om organisator te zijn
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Dat maakt niet uit we snappen dat je het drukker hebt ik kom trouwens nog wel even op EFLC nu een half uurtje
Flixiee Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Ik kom ook wel eventjes Lang geleden dat ik online ben geweest
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Ik ben echt blij dat het nu veel beter gaat er is veel meer activiteit etc plus ik hoef nu ook niet 2 dagen op een post te wachten dat is echt fijn een aplaus voor jullie zelf
StijnGTA Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 bedankt een hele dag lijkt ook moeilijk voor mij, want mijn ouders hebben dat niet zoo graag dat ik veel achter de pc zit... maar als je niemand zou vinden kan ik het misschien is aan mijn ouders vragen , misschien e
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Ik hoef en mag en wil ook niet heel de dag bijvoorbeeld van 2 uur smiddags tot 6 uur savonds 4 uur is wel lang maar dat os wel makkelijk te doen voor 3 mensen maar moet dat zelf ook nog even zien wanneer er moet een planning gemaakt worden, rekening met school gehouden worden zaterdags heb ik altijd een wedstrijd meestal midden op de middag, misschien in herfst vakantie?
xoex23 Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Bas ik heb je tut bekeken, als ik inlog met mijn account en hij download het dan moet ik gfwl updaten. Doe ik dat dan staat mijn profiel nog steeds niet in de lijst.... Dat ligt eraan waneer we dat gaan doen.
xyzze01 Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 leuk idee bas! maar ik denk niet dat ik organisator kan zijn kan het een keertje op zondag? dan ben ik namelijk vrij misschien ben ik online misschien ook niet i.v.m lagg met trainer
Bassieboy35 Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2011 @xoex probeer anders te updaten en dan een nieuw account te maken. @xyzze ik wil ook op een zondag dat komt bij mij ook het best uit, anders moet je je even je trainer eraf halen dan spaan ik wel auto's
StijnGTA Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 zondag gaat voor mij ook meestal
Recommended Posts