Flixiee Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 ga er een maken met verschillende lagen. Dat kan ff duren :$ Ik ben benieuwd Welk programma gebruik je eigenlijk? En veel succes :bier:
Bassieboy35 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ik ga maar niet vragen aan felix hoe de atletiek was :$ We zijn bezig met het script we moesten het helemaal aanpassen
Flixiee Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ik ga maar niet vragen aan felix hoe de atletiek was :$ Hoezo niet? Ik ben er weer Maar eerst voor Nederlands wat uittypen
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Oh omdat je al op msn zei dat de training zwaar was, oh oki jammer is wel zuur
Flixiee Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 O ja Maar het was opzich wel leuk, veel gelachen Ik moet zo weer naar atletiek
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ik meld me misschien af voor de training
xoex23 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) Om even te laten zien wat ik allemaal aan het uitspoken ben in de computer, Heb ik een afbeelding bij gevoegd die ik net heb gemaakt. Het is nartuurlijk maar een proto type. Dus ik ga hem veder uitwerken met meer lagen enzo tips zijn altijd welkom ! Ik ben minder online want ik heb het erg druk met school dus het kan betekenen dat ik niet meteen reageer Bewerkt: 14 september 2011 door xoex23
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 maar niet lullig bedoeld maar de plaatjes zijn niet zo goed in de tekening gezet, ik vind de achtergrond wel mooi.
xoex23 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) maar niet lullig bedoeld maar de plaatjes zijn niet zo goed in de tekening gezet, ik vind de achtergrond wel mooi. Dat klopt dus maar ik ga ze verder uitwerken snap je ? :knipoog: ik ga hem nog veder uit werken kijk hier het bewijs Ps: ik ben weg bij de east coast gangsters. Het is dat jullie het maar even weten Bewerkt: 14 september 2011 door xoex23
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ah zo oki Oki ik toevallig ook vandaag
Bassieboy35 Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2011 (bewerkt) We zijn bezig geweest maar het is nog niet af het gaat een beetje moeilijk qua tijden ik kan een ding verklappen we komen via het water het vliegveld op vliegen met dit nummer Zo gauw mogelijk moeten we beginnen we willen het absoluut niet stil leggen dat zou echt jammer zijn het is uiteraard een groot project. EDIT: We zoeken nog wat nummertjes voor de film grote kans dat ze erin komen het moet een beetje stijl zijn als dit: Andere muziek mag natuurlijk ook maar zoals je ziet zijn 70's, 80's, 90's niet verkeerd natuurlijk mag er ook wel muziek in uit dit tijdperk maar het moet een beetje op de film inspelen dus heb je nog een beetje muziek waarvan je denkt dat moet erin komen? dan kan je ze hier altijd zetten. Hardcore is niet volledig afgekeurd maar het liefst niet. Bewerkt: 15 september 2011 door bassieboy35
StijnGTA Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Dat eerste is echt een mooi liedje, de rest ook maar ik heb iets vreemd opgemerkt , in het eerste filmpje. het speelt zich af ergens tussen 50 sec. en 1 min . Dan zie je een soldaat op die boot staan naast een kannon denk ik , er komt dan een tweede persoon bij gewandeld . maar ik vind dat die verdacht veel op Bassie lijkt
Bassieboy35 Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2011 haha nu je het zegt hij lijkt wel een beetje meer informatie volgt zo over de film
StijnGTA Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 jep ben wat tussen men muziek lijst aan het scrollen voor mooie liedje dus ik zal ze ook zo posten
Recommended Posts