Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

ga er een maken met verschillende lagen. :puh:

Dat kan ff duren :$

:tu: Ik ben benieuwd ;)

Welk programma gebruik je eigenlijk?

En veel succes :bier: :bier:

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Ik ga maar niet vragen aan felix hoe de atletiek was :$

We zijn bezig met het script :) we moesten het helemaal aanpassen ;)

Geplaatst:

Ik ga maar niet vragen aan felix hoe de atletiek was :$

Hoezo niet? :puh:

Ik ben er weer :cya:

Maar eerst voor Nederlands wat uittypen :zz:

Geplaatst: (bewerkt)

Om even te laten zien wat ik allemaal aan het uitspoken ben in de computer, Heb ik een afbeelding bij gevoegd die ik net heb gemaakt.

Het is nartuurlijk maar een proto type.

Dus ik ga hem veder uitwerken met meer lagen enzo

ccglogonewbeta11.jpg

tips zijn altijd welkom !

Ik ben minder online want ik heb het erg druk met school dus het kan betekenen dat ik niet meteen reageer

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

maar niet lullig bedoeld maar de plaatjes zijn niet zo goed in de tekening gezet, ik vind de achtergrond wel mooi.

maar niet lullig bedoeld maar de plaatjes zijn niet zo goed in de tekening gezet, ik vind de achtergrond wel mooi.

Dat klopt dus maar ik ga ze verder uitwerken snap je ? :knipoog:

ik ga hem nog veder uit werken

kijk hier het bewijs ;)

Ps: ik ben weg bij de east coast gangsters.

Het is dat jullie het maar even weten

Bewerkt: door xoex23

We zijn bezig geweest maar het is nog niet af het gaat een beetje moeilijk qua tijden ik kan een ding verklappen we komen via het water het vliegveld op vliegen met dit nummer

Zo gauw mogelijk moeten we beginnen we willen het absoluut niet stil leggen dat zou echt jammer zijn het is uiteraard een groot project.

EDIT:

We zoeken nog wat nummertjes voor de film grote kans dat ze erin komen het moet een beetje stijl zijn als dit:

Andere muziek mag natuurlijk ook maar zoals je ziet zijn 70's, 80's, 90's niet verkeerd natuurlijk mag er ook wel muziek in uit dit tijdperk maar het moet een beetje op de film inspelen dus heb je nog een beetje muziek waarvan je denkt dat moet erin komen? dan kan je ze hier altijd zetten. Hardcore is niet volledig afgekeurd maar het liefst niet.

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Dat eerste is echt een mooi liedje, de rest ook :) maar ik heb iets vreemd opgemerkt , in het eerste filmpje. het speelt zich af ergens tussen 50 sec. en 1 min . Dan zie je een soldaat op die boot staan naast een kannon denk ik , er komt dan een tweede persoon bij gewandeld . maar ik vind dat die verdacht veel op Bassie lijkt :?

Geplaatst:

jep :) ben wat tussen men muziek lijst aan het scrollen voor mooie liedje dus ik zal ze ook zo posten :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...