3LOPIX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Succes met TGGC, ^_^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) Dankje dat zal zeker lukken Bewerkt: 7 augustus 2011 door bassieboy35 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
upernoob Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 yo gtaforumnaam : upernoob - gfwl naam: to hot for rent - verder nog iets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 officeel moet je dat doen in het recruitment topic maar ik wist je gegevens al dus ik zal je toevoegen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) Wij doen vanaf nu niet zo snel meer aan meetings aangezien wij een voordeel hebben wat andere clans niet hebben en dat is langere speel uren (gemiddeld 2 uur per dag en op vrije dagen nog langer0 Gepost door jou Bas, alleen even een foutje. Op einde is het een 0 i.p.v. ) Hopelijk verbeter je dat even. En ik zou graag willen joinen Bewerkt: 7 augustus 2011 door Xezel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Ja welkom ik voeg je nu toe en zal het even aanpassen maar ik had het al gezien maar toch bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
upernoob Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) ola amigo die video was echt vet awesome ook om samen te maken was vooral lollig met felix over pboys crib met heli hier is je pilsje heb je wel verdient Bewerkt: 7 augustus 2011 door upernoob Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Haha Dankje iedereen verdient er een en het bevalt goed dus we kunnen er eigenlijk nog wel een paar maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik wil liberty killerz niet gaan lastig vallen dus laat ik het PS3 gedeelte zitten Signatures mogen altijd gemaakt worden want ik ben daar niet zo handig in Xezel is zag dat jij er al een gebrook maar die is officeel te groot sorry ik had hem zelf gemaakt maar dat was te groot volgens de forum crew Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qguy1 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 hey ik moet er nog nij tsaan bij lijst van ja mense die bij lan hooren.. en ik heb mic en ik heet qguy1 online en ja... voeg me ff toe! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Sorry ik ken je al op IV als lid maar de minimale eisen om de clan te joinen zijn 1 week op het forum en je moet 10 Posts hebben sorry ik kan niet lager Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Kom op jongens, niet zo verlegen Ik heb misschien wel een leuk idee; is het mogelijk om een soort missie (of filmpje) te maken over de oprichting van TGGC? Lijkt me namelijk wel leuk Voel je vrij om een reactie achter te laten! (Y) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Lijkt me leuk waar dacht je precies aan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Lijkt me leuk waar dacht je precies aan? Ik had ergens iets gezien, volgens mij een verhaaltje ofzo, maar die is volgens mij een beetje over datum. Misschien iets over de Russen die van Rusland naar LC gaan, en daar hun imperium op proberen te bouwen (alhoewel, dan begint het een beetje op IV te lijken?) Maar als jullie ideeen hebben, ik hoor ze graag Laten we er wat moois van maken! Wow.. Half 2 alweer Ik denk dat ik straks maar ga slapen, ik ga d'r vroeg uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2011 Daar dacht ik ook aan het kan wel maar gaat wel moeilijk Ja ik ga ook slapen, trusten hè! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts