Bassieboy35 Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Iedereen die online is en EFLC heeft kom daarop, gezellig spelen. ik ben er binnen 5 minuten
Flixiee Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 (bewerkt) Zoals jullie waarschijnlijk al weten, gaan we een film opnemen!Het script is al geschreven, alles is al klaar, behalve de rollen, welke rol zou jij het liefst willen spelen?Je kunt het best eerst het script lezen, en dan aangeven welke rol voor jou geschikt lijkt.Klik hier om het script te downloaden.Zorg ervoor dat je het script tijdens de opnamens bij de hand hebt (uitgeprint of op je iPod).Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus wees er snel bij en je hebt de leukste rol!De rollen staan op volgorde van het script.Rollen:Baas: Bassieboy35Helikopter Buzzard 1: StijnGTAHelikopter Buzzard 2: UpernoobHelikopter Swift 2: FlixieeSchafter 2' 1:Schafter 2' 2:StijnGTASchafter 3' 3:Stretch:Bouwvakker 1: Bassieboy35Bouwvakker 2:Achtervolgende Auto 1:Achtervolgende Auto 2:Baas rivaliserende gang:Lid rivaliserende gang 1:StijnGTALid rivaliserende gang 2:Helikopter Politie: Bassieboy35Politie bestuurder 1:Politie bestuurder 2: StijnGTAHelikopter Maverick 1:Helikopter Maverick 2:Bevrijder 1: FlixieeBevrijder 2: Bassieboy35Bevrijder 3: StijnGTABevrijder 4: UpernoobSniper 1: UpernoobSniper 2:Gijzelnemer:Gunnut: FlixieeBewakende Rus 1: Bassieboy35Bewakende Rus 2: StijnGTABewakende Rus 3:Bewakende Rus 4:Helikopter Buzzard:Brickade 1: Bassieboy35Brickade 2: StijnGTABewaker baas:Packie:Ray Bulgarin:Dimitri: Bassieboy35Moordenaar 1: StijnGTAMoordenaar 2:Trashmaster: FlixieeGenoeg rollen om te kiezen dus!Zorg er wel voor dat je niet twee rollen kiest die samen in een scène voor komen, dat werkt natuurlijk niet.Veel succes met het kiezen van je rol, en ik hoop dat je het script ook leuk vindt!Verder wil ik iedereen nog even bedanken die mee heeft geholpen aan het script, en voor de gene die muziek hebben uitgekozen.Bedankt voor de moeite, het zal zeker niet onbeloond blijven. Bewerkt: 18 september 2011 door Flixiee
Flixiee Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Ik heb mezelf al een paar rollen gegeven Ik ga nu naar bed, want ik ben moe, tot morgen!
Bassieboy35 Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2011 (bewerkt) Bedankt , weltrusten Even kijken welke rollen ik allemaal neem: Bouwvakker 1: Helikopter Politie Bewakende Rus 1: Brickade 1: Dimitri: Bevrijder 2: Morgen maak ik een rooster, en zal er meer info zijn over hoe het verder loopt in de komende periode. Bewerkt: 17 september 2011 door bassieboy35
xyzze01 Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 hm.. ik denk dat ik niet mee kan doen aangezien ik thuis geen printer heb :$
AMDgamerNL Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 denk niet dat ik hier aan mee doe. want heel vaak heb ik echt geen zin meer in gta iv. kheb trouwens een heleboel nieuwe games waar ik tegenwoordig vaker op speel dan op GTA IV/EFLC
Bassieboy35 Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2011 hm.. ik denk dat ik niet mee kan doen aangezien ik thuis geen printer heb :$ Als je het script twee keer over kijkt dan ken je het goed genoeg want ik heb het script op de iPod.
StijnGTA Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 mooi script Rollen: Helikopter Buzzard 1: Schafter 2' 2: Achtervolgende Auto 2: Lid rivaliserende gang 1: Politie bestuurder 2: Bevrijder 3: Bewakende Rus 2: Brickade 2: Moordenaar 1: hoop dat het er genoeg zijn of misscihen te veel of te weing , je zegt het maar
BiglifeRPG Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Waarom werkt mijn GTA IV niet na patch 1.0.70 ??
Bassieboy35 Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Schafter 2' 2: Achtervolgende Auto 2: ik weet het niet zeker maar volgensmij kunnen die niet, tenzij je het op een speciale manier filmt @BiglifeRPG wat voor een fout geeft die aan?
Flixiee Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Zoals bas al zegt, dat kan niet echt, ik voeg de andere straks wel toe. Ik zit namelijk op mn iPod
Recommended Posts