Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goed nieuws na vandaag hard werken heb ik de folders afgekregen dus tijd voor wat ontspanning

:bier:

GTA_IV.jpg

Mededeling

Nadat geharde werk is er tijd voor een feestje, morgen beginnen we met het filmproject. Zelf ben ik de filmer maar helaas pas om 5 over 4 vrij :( ik probeer om half 5 er te zijn dus zorg dat je er dan bent ;) mocht je mee (willen) doen natuurlijk.

Maar over vandaag:

Wat?

Een meeting op EFLC

Wanneer?

Zo om half 4 sorry het is wat laat aangegeven maar hij duurt een tijdje :bier:

Reden?

Ontspanning mag wel naar hard werken ;)

Wat gaan we doen?

Dat hoor je dan

Het zou leuk zijn als je komt ;)

Bewerkt: door bassieboy35
  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Schafter 2' 2:

Achtervolgende Auto 2:

ik weet het niet zeker maar volgensmij kunnen die niet, tenzij je het op een speciale manier filmt ;)

@BiglifeRPG wat voor een fout geeft die aan?

Hij doet gwn niks

Geplaatst:

Je had wat mods misschien werken die niet bij de nieuwste versie van IV

Nee opnieuw geinstalleerd en daarvoor werkte het niet het werkt alleen met xliveless anders niet ...

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm dan weet ik het niet :N

@Kevin mooi, en 500 Posts :dans: ik trakteer op :bier:

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

voor het filmproject , als 1ste van de shafter 2 en achtervolger 2 , dan kies ik de shafter als het goed is :)

En in verband met de tijd die bas aangaf , om half 5. is voor mij helaas onmogelijk omdat op maandag en vrijdag mijn school dan pas eindig om 16.25 u :-( dinsdag en donderdag om 15.35 u dus dan is het eventueel wel mogelijk als ik niet te veel huiswerk heb :)

Geplaatst:

ik moet dan nog eten en douchen enzo :$ wat dn? :3 nog een meeting? :puh: ik kan nu wel ff on komen?

Geplaatst:

Ik kom zo nog wel ven denk ik maar zit op iPod, ik denk dat we morgen allemaal niet op dezelfde tijden aanwezig zijn dus beginnen we dinsdag ;)

Geplaatst:

Ik geen geen van de dagen voor 6 uur online komen, alleen in het weekend. Dus als door de weeks niet lukt, misschien dat we dan een of meerdere uren per dag filmen?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...