Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

XD ik heb zelf een probleem mijn broer komt pas half 8 terug dan ga ik pas eten, of jullie moeten even wachten of hij gaat niet door maar dat vind ik zonde.

600 Posts :dans:

Bewerkt: door bassieboy35
  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Ik ben zoweer op de pc, inderdaad wachten zou het beste zijn jullie kunnen wel even gaan racen, Ik gok dat ik binnen 20 minuten klaar ben.

Ik had het idee dat de meeting niet erg goed is gelopen..

Ik ga geen namen noemen maar sommige mensen gedroegen zich onvolwassen

Nu heb ik het idee om een ranglijst te maken voor meer controle

geef hier je mening over een ranglijst!

Bewerkt: door xyzze01
Geplaatst:

Er zaten er inderdaad wat bij, maar dat mag de pret niet bederven. Orde is wel belangrijk ik vind het wel een goed idee. :tu:

Geplaatst:

mjah, de vorige keer was het nog erger, toen moesten we gewoon stoppen met de vergadering.

hoe bedoel je ranglijst ? :)

Geplaatst:

mjah, de vorige keer was het nog erger, toen moesten we gewoon stoppen met de vergadering.

hoe bedoel je ranglijst ? :)

toen was ik er helaas niet bij,

ik bedoel met ranglijst:

baas

megalid

administrator

enzovoort. net zoals op dit forum ;)

Geplaatst:

@Stijn maar dat was alleen geen geplande meeting

We kunnen misschien de vergadering herdoen of gewoon over dat onderwerp praten, zijn er trouwens al mensen tegen?

Geplaatst:

Ik heb opzich geen probleem met de ranglijst, maar dan heb je weer mensen die niet blij zijn met hun rang. En dat kan dan ook weer problemen opleveren. Misschien is het ook handig om te beginnen om strenger te worden ;) Maar ik ben, als het 100% lukt, voor de ranglijst :tu:

Geplaatst:

Ik heb opzich geen probleem met de ranglijst, maar dan heb je weer mensen die niet blij zijn met hun rang. En dat kan dan ook weer problemen opleveren. Misschien is het ook handig om te beginnen om strenger te worden ;) Maar ik ben, als het 100% lukt, voor de ranglijst :tu:

indd sommige mensen zullen dan niet blij zijn (ik hoef ook niet onderbaas te worden) ik heb tenminste respect voor de clan ookal ben ik maar een gewoon lid ;)

Zo hoort het ook ;) Al betrap ik mezelf er ook wel is op dat ik ook kloot, dus ik ga nu niet het heilig boontje uithangen :puh:

Bewerkt: door Flixiee
Geplaatst:

Zo hoort het ook ;) Al betrap ik mezelf er ook wel is op dat ik ook kloot, dus ik ga nu niet het heilig boontje uithangen :puh:

'soms' mag als er geen vergadering/meeting is maar als dat wel is moet je jezelf gedragen :bier:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...