Bassieboy35 Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Geen dank, ze was uiteindelijk al jarig maar houd het nu maar dat kon jij niet weten
Flixiee Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Oh, oki ik ga nu huiswerk maken en wat leren, dan ben ik weer beschikbaar
Bassieboy35 Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2011 (bewerkt) Oki succes ik heb gelukkig vanmiddag niks te doen daar ben ik erg blij mee moest deze week al iedere dag veel doen. Gefeliciteerd Xoex23!! Maak er een leuke dag van, en alvast welkom terug kevin Bewerkt: 30 september 2011 door bassieboy35
StijnGTA Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 (bewerkt) gefelicteerd ! gaan we nog eens meeting houden ? dit weekend misschien ? Bewerkt: 30 september 2011 door StijnGTA
BiglifeRPG Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Eindelijk weekend Ik moest er elke dag om 5 uur uit en nu lekker uitslapen Weltrusten want ik ben kapot xD :zz: :zz:
Flixiee Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Slaap lekker Je verdient het Wat voor een werk doe je eigenlijk, als ik vragen mag?
StijnGTA Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 ik ben terug!! welkom terug kevin
BiglifeRPG Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 (bewerkt) Eindelijk weekend Ik moest er elke dag om 5 uur uit en nu lekker uitslapen Weltrusten want ik ben kapot xD :zz: :zz: Elke zaterdag nacht ben ik BodyGuard bij een Disco en door de week automonteur. Mn Netto maandloon is: 1750 Euro + elke zaterdagnacht 200 euro Bewerkt: 1 oktober 2011 door BiglifeRPG
Flixiee Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Eindelijk weekend Ik moest er elke dag om 5 uur uit en nu lekker uitslapen Weltrusten want ik ben kapot xD :zz: :zz: Elke zaterdag nacht ben ik BodyGuard bij een Disco en door de week automonteur. Mn Netto maandloon is: 1750 Euro + elke zaterdagnacht 200 euro Cool
Bassieboy35 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 (bewerkt) Goh wat een gedoe ik werd geblokt ik wou dus dat belangrijke bericht plaatsen maar dat werd gezien als spam dus moest ik me terug vragen. Belangrijke mededeling Helaas wat was het een mooie tijd, maar het geld is op we hebben flink wat van de crisis gemerkt de auto's werden te duur, de club werd minder bezocht dus moesten we verkassen gelukkig hebben we een nieuw plekje kunnen vinden!Het clanhuis is dus nu veranderd naar het lost clubhuis!!Genaamd The Lost Clubhuis een zeer compact huis met 3 verdiepingen en veel heli landingsplaatsen. We geven toe dat het interieur wat minder is maar toch wel heel mooi op het gebied van vele andere dingen. Onze huntleys stonden nog in de garage die konden we gelukkig nog wel behouden!We hebben nu ook een Yankee een handige vervoers truck, wat andere nieuwe wagens en niet te vergeten een Prison bus!Er is ook iets speciaals aan de prison bus:- De prisonbus is bestemd voor nieuwelingen hierbij worden ze vervoerd vanaf het clanhuis naar Port Tudor waar ze kunnen trainen.We hebben bewust niet gekozen voor motoren aangezien ik zelf die niet echt fijn vind en het past niet echt bij de russen. Bewerkt: 1 oktober 2011 door bassieboy35
Bassieboy35 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Het rangen systeem is ingevoegd:[table=header]Lid|rang|Bassieboy35|President|Flixiee|Vice President|Gtafreak009|Recruit|Ronaldh3|Recruit|Bram567|Recruit|Paul.kloosterman|Recruit|Upernoob|Recruit|Xezel|Recruit|xoex23|Recruit|BiglifeRPG|Recruit|klm|Recruit|Xyzze01|Recruit|StijnGTA|Recruit|Joostyz|Recruit|[/table]Vanaf nu is Flixiee de Vice president ik heb deze zelf persoonlijk gekozen niet om vriendjespolitiek maar voordat de clan bestond speelde ik al vaak met Flixiee op GTA 4 toen de clan werd opgericht alleen op IV zat hij er ook bij.Gefeliciteerd en bedankt Flixiee We hebben iedereen even op de laagste rang gezet omdat we zo gauw niet wisten die geven we die en die geven we die. Je kan in rang op komen maar die duurt best lang dit doen om te voorkomen dat iedereen kan bepalen wat er moet komen en dat soort dingen. Plus de lol is er al gauw vanaf als je het max level hebt bereikt.
Bassieboy35 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Iedereen moet ook een eigen functie kiezen!! denk aan:-Wapenhandelaar van de clan-Auto inkoper van de clan-Drugs dealerAls er na 2 weken nog geen functie is aangevraagd zullen we anders nog wel even kijken naar een bepaalde functie.We bepalen natuurlijk wel even als de rang geschikt is of niet te 'oppermachtig' word natuurlijk klinkt het een beetje vaag hoe ik het nu zo zeg dat ik of flixiee de baas gaan spelen dat niet maar het zorgt wel voor orde.Verder is het de bedoeling of althans het leuk leek als we wat meer als een 'familie' gaan leven als echte broers.Misschien zullen er nog wat kleine aanpassingen vinden, misschien ook niet.De eerste meeting durf ik nog niet te zeggen morgen ben ik heel de dag weg, misschien ben ik nog in de avond online maar dat weet ik niet als er genoeg mensen en tijd is kunnen we zondag aan het eind van middag een meeting doen op TLAD om het nieuwe leven te vieren.Als er trouwens mensen tegen kun je dat per PB doen of natuurlijk in de clantalk zetten.MvgBassieboy35 en Flixiee Sorry jongens voor het tripleposten maar ik wil niet nog een keer geblokt worden
xyzze01 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 nice maar ik denk niet dat een clan iets voor mij is eigenlijk :$ en dit is niet omdat ik geen vice president ben want dat boeit me niet maar denk gewoon dat allemaal die regeltjes in een clan teveel is voor me het spijt me bas ik ga uit de clan i.v.m dat ik denk dat een clan niks voor mij is Bedankt allemaal! jullie hebben me geholpen!! ik speel nog wel met jullie op GTA (als je vriende wilt blijve :$) maar in de clan niet meer buhbai
Recommended Posts