Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Jammer :cry: als er bezwaar tegen is mag je ook een bericht sturen dan kunnen we het altijd aanpassen.

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

spijtig :-( maar ik zal je soms nog wel online zien :tu:

maar hoe stijg je in rang ? :)

Geplaatst:

Actief zijn, als het kan vaak er zijn, leuke ideeën verzinnen je gedragen naar de regels maar dat is niet zo moeilijk hoor ;)

Maar als je rang 1 bent houd niet in dat je een slecht lid bent want er zijn niet zoveel rangen dus stijg je wat minder misschien komen er wat meer.

Heb je al een idee wat voor functie je wil? :)

Kevin je bent altijd welkom bij ons hoor! :bier:

Geplaatst:

Chauffeur ben je altijd, is goed maar de functies zijn ook meer bedoeld voor het RP dat jij dan auto's gaat kopen bijvoorbeeld, en bijvoorbeeld de wapenhandelaar in een speciale auto rijd en dat je hem kan bellen voor wapens. Of een automonteur in een takelwagen die je wagen kan repareren.

Maar ik ga naar het feest van me oma :puh:

Geplaatst:

Kan iemand me helpen zodat ik op gfwl kan spelen want nu start mn spel niet :(

Geplaatst:

@Stijn ik bedoelde dat ik er toen was :puh: ben er nog steeds, heb bugs geschoten, pijl en boog, laser schieten en tenniskanon.

En 100 euro gekregen :D

Biglife ik zal even kijken voor de rangen als ik thuis ben.

Xoex weet je misschien al wanneer het logo klaar is ? :)

Geplaatst:

Xoex weet je misschien al wanneer het logo klaar is ? :)

Jazeker :clown:

Ik hoop hem maandag online te zetten ! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Even ter informatie:

Ik heb een beetje gemerkt (maar misschien zit ik ook fout), dat sommige mensen hoge rang willen, dat is begrijpelijk, dat wilde ik ook altijd :puh:

Maar de rang maakt qua macht niet veel uit. Het is gewoon om te laten zien wie er al wat langer in de clan zit, en wie zich inzet :)

Natuurlijk zullen er mensen zijn die niet tevreden zijn met hun rang, maar je kunt je altijd nog omhoog werken :tu:

Dit bericht is niet bedoeld om te beledigen, of om lullig te doen. Het is gewoon bedoeld om te informeren, en dat ik je toch niet aardiger zou vinden als je een hogere rang hebt. ;)

Bewerkt: door Flixiee
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...