xoex23 Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Met mij gaat het goed, heb gelukkig weer me oma van het ziekenhuis op kunnen halen en met jullie? Mooi met mij gaat het ook goed
Bassieboy35 Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Mooi! moet vandaag trainen en nogal aardig wat leren :S, en nog een Scheikunde verslag maken.
StijnGTA Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 ik ben vanavond vanaf 8 uur ook weg, kga met een vriend voor de eerste keer is gaan kijken naar een zelfverdedigings sport
3LOPIX Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Excuses dat ik de laatste tijd niet actief ben, Maar dat komt omdat ik momenteel druk ben met school. Ik moet heel erg me best doen anders heb ik straks problemen. Hopelijk begrijpen jullie dat een beetje.
Bassieboy35 Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Tuurlijk begrijpen we dit, zo heeft iedereen meer tijd nodig voor school niet iedereen dezelfde hoeveelheid maar toch
xoex23 Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Ja ik ben ook minder online i.v.m met school, Wat ik overgens erg iritant vind Maar goed ik Hoop nog zo vaak mogelijk online te komen
Flixiee Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Dat is geen probleem Ikzelf heb het ook druk met school. Veel succes allemaal, laten we er een mooi schooljaar van maken
Bassieboy35 Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Bedankt jullie ook hè training was wel lol ik ging telkens met goede vriend over bassie en adriaan praten
BiglifeRPG Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 (bewerkt) Hoi allemaal nog 1x om 5 uur eruit en het is weekend R.I.P Steve Jobs Bewerkt: 6 oktober 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Mooi! iemand al weekendplannen? Ja inderdaad R.I.P. Steve Jobs Ik heb trouwens al wel weekend plannen zoals gewoon folders brengen, voetballen, leren en met kers op de taart heb ik feest van Joostyz waarmee we naar Johny English returns gaan in de bioscoop en dan eten bij de Macdonalds
Recommended Posts