Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Nice , veel plezier :tu:

Laat me weten of het een goede film is e :) maar wel niks verklappen :puh:

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst: (bewerkt)

Bas, hoe gaat het met je clan?

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Bas, hoe gaat het met je clan?

Goed :Y, wat moet je anders met zulke leden? :)

Bedankt dan trakteer ik maar op de :koffie:

Geplaatst:

Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Geweldige nummers op EFLC :D :

(bij deze zing ik nogal graag mee bloos.gif)

@hierboven ja inderdaad :D

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Inderdaad :Y, weet iemand waar top gear opkomt er komt voetbal op :S

nope, maar dat zal ondertussen wel al gedaan zijn zeker :puh:

Geplaatst:

Ja volgensmij komt het toch om 11 uur nog maar uit verveling heb ik gewoon huiswerk gemaakt :$

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...