BiglifeRPG Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 (bewerkt) Voor de mensen die het willen weten hier een stuk van mijn leven: Ik ben geboren op 30 Augustus 1992 in Rabat (Marokko), Toen ik 5 jaar was verhuisden mijn ouders naar Nederland , daarna toen ik 9 jaar was scheden mijn ouders en bleef ik bij mijn moeder wonen. Mijn vader ging in Brussel (België) wonen, toen ik 11 jaar was had ik problemen met mijn moeder en wou jeugdzorg me meenemen dus ben ik naar mijn vader in België gevlucht met toestemming van mijn moeder. ( Dat is de reden dat ik frans kan ) Toen ik 18 jaar werd heb ik besloten om met mijn neef in Frankrijk te gaan wonen en nu woon ik daar ook Ik spreek de volgende talen: Nederlands,Engels,Frans en Arabisch / Berbers. Dat is mijn leven. Bewerkt: 8 oktober 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 (bewerkt) A, oui! Je mapelle Bas schrijf ik het zo goed? :$ En kon je wel met je vader op schieten? Het zou me vreselijk lijken als ik door de jeugdzorg zou worden meegenomen Bewerkt: 8 oktober 2011 door bassieboy35
BiglifeRPG Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 (bewerkt) A, oui! Je mapelle Bas schrijf ik het zo goed? :$ Nee het is: A, oui! Je M'appelle Bas Bewerkt: 8 oktober 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Daarvoor zou ik Frans al hebben laten vallen Spaans zou ik ook wat meer mee doen dan Frans. En kon je wel met je vader op schieten? Het zou me vreselijk lijken als ik door de jeugdzorg zou worden meegenomen
BiglifeRPG Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Daarvoor zou ik Frans al hebben laten vallen Spaans zou ik ook wat meer mee doen dan Frans. En kon je wel met je vader op schieten? Het zou me vreselijk lijken als ik door de jeugdzorg zou worden meegenomen Mijn vader is mijn beste vriend Ik praat elke dag met hem op Msn en elke keer als ik naar NL/BE ga ga ik bij hem langs
Bassieboy35 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ah oki dat is mooi en zijn die problemen met je moeder opgelost? Of mag ik dat niet vragen?
BiglifeRPG Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ah oki dat is mooi en zijn die problemen met je moeder opgelost? Of mag ik dat niet vragen? Al lang, maar ik ga slapen tot morgen
Bassieboy35 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Trusten! ik ga ook zo ben moe.
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Goeiemorgen! Ik lig met iPhone op bed xD
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Bonjour Ça va, et toi? A bientot
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Bonjour Ça va, et toi? A bientot Dat is wel goed geschreven
Bassieboy35 Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 (bewerkt) Oui, ca va bien! BiglifeRPG je staat in de OWN met je politieauto mod ! Feestje Bewerkt: 9 oktober 2011 door bassieboy35
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Bonjour Ça va, et toi? A bientot Dat is wel goed geschreven J'apprends le français à l'école hein?
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Oui, ca va bien! BiglifeRPG je staat in de OWN met je politieauto mod ! Feestje Lol wist ik nog geneens
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 (bewerkt) Bonjour Ça va, et toi? A bientot Dat is wel goed geschreven J'apprends le français à l'école hein? Tu habite en Belgique? Bewerkt: 9 oktober 2011 door BiglifeRPG
Recommended Posts