Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

@bas ik ook :) 32 uur

Kwou dit ff met jullie delen :)

ben jij dat als je 180/200 per uur rijdt in je ford met de politie achter jou ? :puh:

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Verassing in de server! Een nieuwe snelweg san fierro tot los Santos txds komen zsm!!!

Geplaatst:

@bas ik ook :) 32 uur

Kwou dit ff met jullie delen :)

ben jij dat als je 180/200 per uur rijdt in je ford met de politie achter jou ? :puh:

Haha nee xD maar ik rem bij radars/flitspalen daar heb ik zon apparaat voor :)

Geplaatst:

Snelweg is klaar!!! Ik moet nog 1 texture maken en dat is van de weg, dan upload ik een bestand met de .txds die jullie moeten vervangen!!

Geplaatst:

Oki mooi :) ik kan vanaag niet online komen :( nog HW, folders en training en ben pas 16:05 vrij :(

Geplaatst:

Oki mooi :) ik kan vanaag niet online komen :( nog HW, folders en training en ben pas 16:05 vrij :(

Ik moet alleen nog de weg veranderen maar ik kan die txd niet vinden :N

Hier zijn de borden txds enz:

Txds voor de snelweg.zip

Geplaatst:

SAMP.png

SA:MP Server Meeting

Wanneer?: Nu tot 5:30

Hoe Join ik?

Door Op Hamachi te gaan en Te Klikken op Netwerk en dan op Verbinden met een bestaand netwerk,

en dan bij Netwerkid: TheGoldenGuysClan en bij wachtwoord: 123

SA:MP Server IP:5.104.41.235:7777

Geplaatst:

Mooi gemaakt echt waar en ook in het NL :tu:, ik wil trouwens wel even zeggen dat je iets vaker de bewerk knop moet gebruiken dit bedoel ik niet slecht maar voor dat er een moderator of administrator er iets van zegt ;)

Geplaatst:

Mooi gemaakt echt waar en ook in het NL :tu:, ik wil trouwens wel even zeggen dat je iets vaker de bewerk knop moet gebruiken dit bedoel ik niet slecht maar voor dat er een moderator of administrator er iets van zegt ;)

Weet ik maar dat vergeet ik elke keer xD en dan zien ze ook dat er een nieuwe post is ;)

Meeting is goed verlopen trouwens Flixxie en xoex23 hebben als eerste samen met mij op de snelweg gereden :D

Geplaatst: (bewerkt)

Laatste Dubbelpost!

SAMPlogo.gif+LogMeIn-Hamachi.png

Tutorail: Hoe stel ik hamachi in om te spelen op de SA:MP Server!

Stap1: Download Hamachi Klik

Open Hamachi en zet hem aan door op de aanknop te Drukken

wck4r5.pngStap 3: Klik Op Netwerk

2w2eed3.pngStap 4: Klik op Verbinden met een Bestaand Netwerk

1q1lpf.png

Stap 5: Voer bij Netwerk-ID: TheGoldenGuysClan en bij Wachtwoord: 123, en druk op "Verbinden"

nwhnq.png Nu ziet het erzo uit dat betekent dat je verbonden bent met de host/andere spelers

x57brr.pngStap 6: Ok nu open je SA:MP en klik je hierop

2rf8uus.png

Stap 7: Voer nu het IP van de server in dat is: 5.104.41.235:7777 en klik op OK

15cf0i0.pngStap 8: Nu ziet het er als het goed is zo uit! Gefeliciteerd je kan op de server spelen!

Probleem FAQ:

Help er staat dit:

2s93khh.png

Oplossing 1: Dit komt meestal doordat de server uitstaat kijk in Hamachi en kijk of je The Golden Guys Clan SA:MP Server Host Online staat of niet.

Oplossing 2: Check of Hamachi aanstaat of niet

Oplossing 3: Zet je firewall eens uit en kijk of hij het dan wel doet!

Oplossing 4: Als Ik (The Golden Guys Clan SA:MP Server Host) online sta kan je me vragen of ik de server aan wil zetten, door met je rechtermuis op mij te klikken (In Hamachi) en Chat klikken.

Veel Plezier op de Server!!

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Mooi uitgelegd zeg ;) ik heb net hele tijd folders gebracht zo leren voor PW WI en dan ben ik misschien nog online.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...