StijnGTA Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 @bas ik ook 32 uur Kwou dit ff met jullie delen ben jij dat als je 180/200 per uur rijdt in je ford met de politie achter jou ?
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Verassing in de server! Een nieuwe snelweg san fierro tot los Santos txds komen zsm!!!
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 @bas ik ook 32 uur Kwou dit ff met jullie delen ben jij dat als je 180/200 per uur rijdt in je ford met de politie achter jou ? Haha nee xD maar ik rem bij radars/flitspalen daar heb ik zon apparaat voor
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Handig was jij dat in die clip? Nee lol
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Snelweg is klaar!!! Ik moet nog 1 texture maken en dat is van de weg, dan upload ik een bestand met de .txds die jullie moeten vervangen!!
Bassieboy35 Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Oki mooi ik kan vanaag niet online komen nog HW, folders en training en ben pas 16:05 vrij
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Oki mooi ik kan vanaag niet online komen nog HW, folders en training en ben pas 16:05 vrij Ik moet alleen nog de weg veranderen maar ik kan die txd niet vinden Hier zijn de borden txds enz: Txds voor de snelweg.zip
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Sorry voor Dubbelpost!!! Hier de video van de snelweg http://www.youtube.com/watch?v=sVtBWOfgbAU Kijk in 1080p Full HD!!
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 SA:MP Server MeetingWanneer?: Nu tot 5:30Hoe Join ik?Door Op Hamachi te gaan en Te Klikken op Netwerk en dan op Verbinden met een bestaand netwerk,en dan bij Netwerkid: TheGoldenGuysClan en bij wachtwoord: 123SA:MP Server IP:5.104.41.235:7777
Bassieboy35 Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Mooi gemaakt echt waar en ook in het NL , ik wil trouwens wel even zeggen dat je iets vaker de bewerk knop moet gebruiken dit bedoel ik niet slecht maar voor dat er een moderator of administrator er iets van zegt
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Mooi gemaakt echt waar en ook in het NL , ik wil trouwens wel even zeggen dat je iets vaker de bewerk knop moet gebruiken dit bedoel ik niet slecht maar voor dat er een moderator of administrator er iets van zegt Weet ik maar dat vergeet ik elke keer xD en dan zien ze ook dat er een nieuwe post is Meeting is goed verlopen trouwens Flixxie en xoex23 hebben als eerste samen met mij op de snelweg gereden
BiglifeRPG Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 (bewerkt) Laatste Dubbelpost! +Tutorail: Hoe stel ik hamachi in om te spelen op de SA:MP Server! Stap1: Download Hamachi Klik Open Hamachi en zet hem aan door op de aanknop te Drukken Stap 3: Klik Op Netwerk Stap 4: Klik op Verbinden met een Bestaand Netwerk Stap 5: Voer bij Netwerk-ID: TheGoldenGuysClan en bij Wachtwoord: 123, en druk op "Verbinden" Nu ziet het erzo uit dat betekent dat je verbonden bent met de host/andere spelers Stap 6: Ok nu open je SA:MP en klik je hierop Stap 7: Voer nu het IP van de server in dat is: 5.104.41.235:7777 en klik op OK Stap 8: Nu ziet het er als het goed is zo uit! Gefeliciteerd je kan op de server spelen! Probleem FAQ: Help er staat dit: Oplossing 1: Dit komt meestal doordat de server uitstaat kijk in Hamachi en kijk of je The Golden Guys Clan SA:MP Server Host Online staat of niet. Oplossing 2: Check of Hamachi aanstaat of niet Oplossing 3: Zet je firewall eens uit en kijk of hij het dan wel doet! Oplossing 4: Als Ik (The Golden Guys Clan SA:MP Server Host) online sta kan je me vragen of ik de server aan wil zetten, door met je rechtermuis op mij te klikken (In Hamachi) en Chat klikken. Veel Plezier op de Server!! Bewerkt: 10 oktober 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Mooi uitgelegd zeg ik heb net hele tijd folders gebracht zo leren voor PW WI en dan ben ik misschien nog online.
StijnGTA Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 oke waarom breng jij eigenlijk folders rond ?
Recommended Posts