Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

ja :puh: ik vind dat ook fijn. maar het moet dan wel deftig gebeuren wat bij nog niet vaak is gebeurt :puh: heb gisteren en eergisteren politie en boef gespeeld in auto's, das ook tof :tu:

Geplaatst:

Ja inderdaad is altijd leuk maar veel mensen gebruiken te vaak een trainer en er zijn daarbij te weinig mensen voor de grootte van het land :(

Geplaatst:

ja, of bevoorbeeld als je autodealer bent koopt niemand er omdat ze allemaal zelf hun auto's spawnen, dus heb je niks te doen en is het echt saai :N

Geplaatst: (bewerkt)

Laten we donderdag een RP meeting houden :tu: ik maak wel wat regels, baantjes, gebied enzo ;) is dat een goed idee?

@biglife ik

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Als iedereen SA met SA:MP heeft en hamachi kunnen we ook een RP Meeting houden :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

@biglife : ik heb geen SA , dus ook ge SA:MP :puh: en hamachi heb ik onlangs verwijdert :)

@bas : jep is goed, maar niet te vroeg e, ik heb vrijdag en moeilijke test, met veel latijnse namen enzoo :o dus moet ik flink leren :puh:

Bewerkt: door StijnGTA
Geplaatst:

Vanaf hoe laat ongeveer denk je? Ik ben zelf al om 14:05 vrij maar kan altijd Engels verslagen maken.

Geplaatst:

@biglife : ik heb geen SA , dus ook ge SA:MP :puh: en hamachi heb ik onlangs verwijdert :)

@bas : jep is goed, maar niet te vroeg e, ik heb vrijdag en moeilijke test, met veel latijnse namen enzoo :o dus moet ik flink leren :puh:

Download San Andreas?

Geplaatst:

We heten PunkyF00L van harte welkom in de clan! :D:tu:

Hallo jongetjes :)

Bedankt om me te aanvaarden.

:bier: Op een gezellige tijd!

Geplaatst:

Welkom bij de clan :tu::bier:

@bas, ik heb mogen gedaan om 16.25 uur , ik zal thuis zijn tussen 17uur en 17.30uur .

als ik geen testen of taken bijkrijg zal het niet zo lang duren, ik zal rond 19 uur a 19.30 uur online komen, ik wil eerst nog wat gitaar spelen :puh: maar je mag wel al zonder mij beginnen natuurlijk ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...