GuitarGuy666 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ah... Bier, gebrouwen in jaar 1, een goed jaar Ach, je moet wat overhebben voor middeleeuwse bier
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 @MK1 haha thanks , nice signature @xoex niet echt maar je zou die laatste nog een beetje aanpassen @Supergtagamer dat mag altijd @Stijn oki is goed hoor, het is soms wel erg lastig ik ben altijd cop geweest dus je kan me altijd vragen om hulp.
StijnGTA Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 mjah, maar lijkt me wel leuk , autodealer lijkt mij ook tof, maar das zo druk, en dan rij je weinig of niet rond, en taxi chauffeur is wel nice, maar die heeft weinig te doen
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ach je kan het altijd zien ik ben bli met elke baan, vuilnisman is ook wel lol of bouwvakker. Ik word trouwens blij als ik zie dat jullie goed met elkaar op kunnen schieten en zo veel posten
StijnGTA Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 jep vind ik ook fijn, ik heb het gevoel dat we altijd actiever worden
xoex23 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 @xoex niet echt maar je zou die laatste nog een beetje aanpassen Sugesties ? @Supergtagamer dat mag altijd Supergtagamer vat dit niet persoonlijk op maar kun je niet beter gewoon lid worden van de clan als je graag in onze clan talk post ?
BiglifeRPG Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Is die meeting op IV:MP? of op GFWL
PunkyF00l Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Spijtig kan ik er niet bij zijn...
BiglifeRPG Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 (bewerkt) Laatste Dubbelpost! +Tutorail: Hoe stel ik hamachi in om te spelen op de SA:MP Server! Stap1: Download Hamachi Klik Open Hamachi en zet hem aan door op de aanknop te Drukken Stap 3: Klik Op Netwerk Stap 4: Klik op Verbinden met een Bestaand Netwerk Stap 5: Voer bij Netwerk-ID: TheGoldenGuysClan en bij Wachtwoord: 123, en druk op "Verbinden" Nu ziet het erzo uit dat betekent dat je verbonden bent met de host/andere spelers Stap 6: Ok nu open je SA:MP en klik je hierop Stap 7: Voer nu het IP van de server in dat is: 5.104.41.235:7777 en klik op OK Stap 8: Nu ziet het er als het goed is zo uit! Gefeliciteerd je kan op de server spelen! Probleem FAQ: Help er staat dit: Oplossing 1: Dit komt meestal doordat de server uitstaat kijk in Hamachi en kijk of je The Golden Guys Clan SA:MP Server Host Online staat of niet. Oplossing 2: Check of Hamachi aanstaat of niet Oplossing 3: Zet je firewall eens uit en kijk of hij het dan wel doet! Oplossing 4: Als Ik (The Golden Guys Clan SA:MP Server Host) online sta kan je me vragen of ik de server aan wil zetten, door met je rechtermuis op mij te klikken (In Hamachi) en Chat klikken. Veel Plezier op de Server!! Tutorail opnieuw gequote Wat vinden jullie van mn sig btw Bewerkt: 12 oktober 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 @xoex de letters goud en wat ronder afgerond @Biglife hoezo IV:MP?... GFWL natuurlijk Je sig is mooi maar hebben die cijfers en letters een betekenis? En de tutorial is ook goed @Supergtagamer op de reactie van xoex, het is inderdaad leuk dat je hier post maar ik ben het wel een klein beetje met hem eens je kan altijd lid worden van ons , nadat dat conflict met SwS mochten leden hier officeel ook niet meer posten van de leiding het is wel wat rustiger in SwS dat is wel jammer. @PunkuF00L jammer maar er is binnenkort weer een meeting + het project
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Had ik dan een conflict met SWS?
Bassieboy35 Geplaatst: 13 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 SwS had een conflict met TGGC door onze SA MP server te laTen crashen bij de opening.
Recommended Posts